לאחר ירידה של כ- 30% במהלך חודש פברואר, החל שוק הרכבים המשומשים להתעורר לקראת הפסח. התקלה של "טויוטה" משפיעה גם על הביקוש למשומשות מתוצרת טויוטה . לאחר חודש פברואר, שבו נרשמה ירידה של כ- 30% במכירת מכוניות משומשות בגלל מבצעי מימון משתלמים של חברות הליסינג ותחקירים תקשורתיים רבים על נוכלויות בשוק הרכב, שוק המכוניות המשומשות עולה, והגיע במהלך חודש מרץ, לקראת פסח, חזרה אל נקודת האיזון שלו. כך עולה מנתוני לוח הרכב האינטרנטי carloss.

בנוסף, העיניים בשוק הרכב המשומש ממשיכות לעקוב אחרי רכבי טויוטה, שהביקוש להם צלל מאז ההודעות בתקשורת על התקלה הטכנית . מקורות בשוק הרכב המשומש מדווחים כי הטויוטה נמכרת היום בערך פחות בהרבה ממחיר המחירון שלה.

"חג הפסח הוא קטליזטור מצוין מבחינת שוק הרכב המשומש כיוון שזהו חג שבו נדרשות נסיעות רבות עם הילדים, למופעים, טיולים, קרובי משפחה וכדומה. בנוסף, זהו חג בו ברבים ממשקי הבית עושים החלטות כלכליות משמעותיות, כולל החלטה על רכישת רכב. בכל שנה בשבועות שלפני חג הפסח מורגשת ערנות רבה בשוק הרכבים המשומשים, והשנה הערנות הזו סייעה לו לייצב את עצמו תוך זמן קצר. " אומר ניר גולדברגר, מנכ"ל לוח Carloss. "אם לוקחים כדוגמא את המאזדה 3, ניתן לראות שתוך שלושה שבועות בלבד היא חזרה ממצב של מכונית כמעט ללא ביקוש שנמכרת מתחת למחיר המחירון שלה, לאחת מהמכוניות הנדרשות כפי שהיתה בשנים האחרונות."

לוח הרכב האינטרנטי Carloss הפועל מאז 2004 הינו לוח רכב אינטרנטי נפוץ אליו נכנסים מדי חודש כ- 100,000 מחפשי רכבים שונים, הצופים בכ- 750,000 כלי רכב בחודש. הלוח מאפשר לגולשים להציע למכירה את רכבם, ולחפש מבין אלפי הרכבים המוצעים באתר, בהסתמך על מנגנון החיפוש הנוח לשימוש שלו. לוח Carloss הוא חלק מקבוצת Sun Net אינטרנשיונל בבעלות ניר גולדברגר.