רשתות השיווק משקל פירות וירקות

(כלכלה צודקת)
וועדת הכלכלה אישרה לקריאה ראשונה: רשתות השיווק הגדולות יחויבו להציב משקל לשימוש הצרכנים במחלקות הפירות והירקות. צילום: אילוסטרציה

וועדת הכלכלה אישרה לקריאה ראשונה: רשתות השיווק הגדולות יחויבו להציב משקל לשימוש הצרכנים במחלקות הפירות והירקות. ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח"כ איתן כבל, אישרה היום לקריאה ראשונה את ההצעה של חברי הכנסת יעקב אשר, משה גפני ואורי מקלב לתקן את חוק הגנת הצרכן ולחייב סופרמרקטים (קמעונאים גדולים) להציב מכשירי שקילה לשימוש הצרכן במקום בו נמכרים מוצרים לפי משקל, כמו למשל במחלקות הפירות והירקות.