קמפיין אינטרנט

(יחסי ציבור)
בעידן המודרני רוב ההתלבטויות הצרכניות נעשות באינטרנט. תמונת אילוסטרציה

בין אם אתם עוסקים בשיווק, תקשורת מול עיתונות, ניהול מדיה, מיתוג או בכלל בעסק כזה או אחר, תוכן תמיד היה חלק חשוב במערך יחסי הציבור. בעידן הנוכחי, הוא הופך להיות פי כמה וכמה חשוב יותר. יחצ"נים מקצוענים שלא משכילים ולא משכללים את היכולות שלהם ליצור אסטרטגיות תוכן איכותיות, כאלה שניתן למדוד את תוצאותיהן, להסיק מסקנות וליישם אותן, נשארים הרחק מאחור ככל שעתיד יחסי הציבור הדיגיטליים מתפתח. שינויים שהתרחשו ועוד יתרחשו בעתיד דרך מחשבים, סמארטפונים והאינטרנט בכל הקשור לעולם המדיה הדיגיטלית, הפכו, הופכים ויהפכו את התוכן לנגיש בעיני כולם, כל הזמן

(און ליין)

תאגיד בקרדי העולמי מזמין את הצרכנים בישראל למשחק טניס אינטרנטי מול אלוף העולם רפאל נדל כחלק מהקמפיין העולמי: "אלופים שותים באחריות"

(פרסום)

קמפיין פרסומי חדש ל"קל אוטו קולג'" בעלות של חצי מיליון ש"ח. משרד הפרסום צדר יריב יבצע קמפיין פרסומי עבור קל אוטו קולג', המכללה ללימוד מקצועות הניהול העסקי בענף הרכב. הקמפיין, שעלותו מוערכת בכחצי מיליון ש"ח, וכולל קמפיין אינטרנט, שילוט חוצות ודיוור ישיר,  יתנהל תחת הסיסמה "אוהב מכוניות? בוא להפוך אהבה לקרירה ניהולית!"