"כשאתה בוחר ללמוד עיצוב שיער אתה לא רק בוחר לעסוק במה שאתה אוהב אלא גם בצורת התנהלות כלכלית של עצמאי או בעל עסק", מסביר מייק סבג, מנכ"ל גלעם קוסמטיקס, משווקת מותגי השיער "סרינה קיי", "קוקו שוקו", "דוקסטל", "בלאקס" ועוד. "כיום אנו עובדים עם 1000 מספרות שונות ברחבי המדינה ובמהלך השנים התרשמנו שלמרות שהספרים בישראל מאוד מקצוענים בתחומם – לא תמיד הם יודעים להקים ולנהל עסק משגשג.הקמת "גלעם קוסמטיקס קולג'" והזמנת הספרים שאנו עובדים איתם להשתלמויות חינם היא צעד עיסקי הגיוני מבחינתנו – הגדלת מעגל הלקוחות של המספרות תעלה את צריכת הציוד והתכשירים שהן רוכשות מאיתנו."
קולג' חדש ילמד מעצבי שיער איך עושים כסף מהפן והבלונדר
הוקמה המכללה הראשונה למקצועות הניהול העסקי בענף עיצוב השיער. שכר הלימוד: חינם. עשרות ספרים מרחבי הארץ יחזרו לספסל הלימודים, והפעם – ללמוד איך לנהל את המספרה שלהם. גלעם קוסמטיקס, המשווקת והיבואנית הגדולה בארץ למוצרי עיצוב שיער, ציוד ואביזרים למספרות, מקימה בימים אלה את המכללה הראשונה בישראל ללימוד מקצועות הניהול העיסקי בענף עיצוב השיער – גלעם קוסמטיקס קולג'. הקולג' החדש בא לתת מענה לבעיה של ספרים רבים שיודעים היטב כיצד לעצב שיער אך אינם בקיאים בניהול עסק. מסלול ניהול עסקי בענף הספרות ילמד את הסטודנטים על יזמות עסקית של מספרה, שירות לקוחות ותודעת שימור לקוחות, ניהול עסק באמצעות דו"חות ומאזנים, מיתוג עסקי, בניית מועדון לקוחות ויחסי ציבור לעסק קטן, ועוד.