מסתבר שהרעיון הוא פשוט אבל מהפכני; כל עובר אורח ועובדי החברות השונות באזורי התעשייה שהציגו תעודות מזהות שלהם ושל קרוביהם, זכאים לקבל מיידית מסיכה כשפרטיהם מוזנים במקום במאגרי המידע של רשות הדואר ופיקוד העורף וכך נחסך מהם הצורך להגיע באופן יזום לאחד מסניפי הדואר במקום המגורים. תחנת החלוקה צויידה במחשבים ובמסופונים אישיים לכל נציג דואר המחוברים און-ליין לפיקוד העורף כך ניתן להתעדכן באופן מיידי בפרטי המשפחה הכוללת והזכאות לקבלת ערכות.
ב "דואר ישראל">דואר ישראל מציינים לחיוב את ההיענות האדירה מצד התושבים בפתח תקווה ואת רמת המודעות הגבוהה לביטחון האישי והמשפחתי שלהם. במסגרת המבצע הוצבה תחנה שכללה עמדה מיוחדת בה יכלו התושבים למדוד את הערכות ולקבל את הערכה המותאמת והבטוחה ביותר עבורם. תחנת החלוקה מצויידת במחשבים ובמסופונים אישיים לכל נציג דואר המחוברים און-ליין לפיקוד העורף כך ניתן להתעדכן באופן מיידי בפרטי המשפחה הכוללת והזכאות לקבלת ערכות.
אבי הוכמן, מנכ"ל חברת דואר ישראל: "פתח תקווה הוכיחה כי כשיש הנהגה חזקה ורצינית התושבים מגלים אחריות אישית והרווח הוא הביטחון שלהם לזמן חירום. ההערכות המדהימה והמהירה של מנהלת אזורי התעשייה ראויה להערכה על תמיכתה במאמץ לביטחון תושבי העיר.
מנהל מנהלת אזורי התעשייה, שלמה בנימין: "בקרוב נרחיב את הפרוייקט לחברות נוספות ולמתחמי חלוקה רבים ככל האפשר על מנת לתת שרות לעובדים שמבלים את רוב שעות היום במקומות העבודה. זה אחד משרותים שעיריית פ"ת באמצעות המינהלת תורמת לתעשיינים בעיר".
מנהל בית אמרגד, צביקה שגב שפיקח על החלוקה מוסיף: " יחד עם "דואר ישראל" ומנהלת אזורי התעשייה החלטנו לבצע רעיון שבדיעבד ניראה כפשוט אך מהפכני וליזום הקמת תחנת חלוקה זמנית בבניין אמרגד. הרי מי הולך לדואר ביוזמתו האישית? הפתרון הוא תחנת חלוקה שבה חולקו בסדר מופתי מעל ל-2000 ערכות אב"כ".