בית הספר הצעיר לפסיכומטרי 'סטודנט', נבדל מראש ממתחריו הגדולים והוותיקים בשוק: הוא איננו מיזם פרטי, אלא מיזם חברתי, מיסודה של אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת ת"א. "אחת ההוצאות הגדולות ביותר של בתי הספר לפסיכומטרי היא על פרסום" מסביר עו"ד עמית בנימין, ותיק בתחום ההכנה לפסיכומטרי, מנכ"ל סטודנט. "מירוץ החימוש הפרסומי האדיר בין בתי הספר לפסיכומטרי הוביל לכך שהתחום מייצר הוצאות על פרסום ללא כל פרופורציה לגודלם ומספרם של בתי הספר לפסיכומטרי, ומחירם של הקורסים הפסיכומטריים עולה באופן חסר פרופורציה לעלות הפקתם בפועל, כי הפירסום היקר מגולם במחיר בסופו של דבר"