אם תבדקו את "הסודות" של חברות מצליחות בוודאי תגלו ששניים מהעקרונות הבסיסיים הם ערך המצוינות והשקעה בשדרת הניהול של החברה. כמובן שלא מדובר בשני עקרונות נבדלים אלא כאלו המשתלבים זה בזה, ומוצאים את ביטויים שוב ושוב במהלך הפעילות השוטפת. אכן, פיתוח של מנהלי החברה משליך כלפי מטה על כל העובדים ועל הטמעת ערכים של מצוינות בארגון, ומאידך – הטמעת ערכים של מצוינות בקרב המנהלים תורמת לפיתוחם האישי והמקצועי. את המענה ליעדים אלו מעניקות סדנאות מגוונות לפיתוח מנהלים המוצעות כיום בשוק.