הכנה נכונה וידע לגבי ניהול משברים תקשורתיים הינו בגדר הכרח לחברות וארגונים, בעידן הנוכחי של מדיה מהירה ודינאמית. אכן, בימינו משברים תקשורתיים עלולים לפרוץ במהירות, ללא הכנה מוקדמת, למשל עקב תחקיר עיתונאי, עקב תלונות של צרכנים, עקב תביעה משפטית, עקב התבטאות לא טובה של אחד ממנהלי החברה, ועוד. על כן, ישנה חשיבות גדולה לבניית אסטרטגיה תקשורתית או ייעוץ תקשורת מטעם גורמים המתמחים בתחום, מה שיאפשר לחברה להיערך נכון ולהיות 'מחוסנת' בפני משברים, וגם לפעול בצורה הולמת כאשר המשבר מתפרץ.
החברה שלכם עברה בשנה האחרונה משבר תקשורתי, או כל משבר אחר? חלק מהותי בתהליך של ניהול משברים זה ללמוד מהשבר, לגדול ולצמוח ממנו, כלומר להתחסן נגד משברים ולקבל ידיעה הרבה יותר ברורה מה אתם עומדים לעשות במשבר הבא.
בין אם מדובר במגפת הקורונה, או במלחמה באוקראינה, נדמה כי בשנים האחרונות אנו מקבלים תזכורת לגבי ההשפעה של שיש למצבי חירום ולאירועים משבשים על הכלכלה הגלובלית ועל תפקודם של עסקים רבים.