"חל אצלנו גידול של 5% במכירות בחציון הראשון של 2010 לעומת החציון המקביל אשתקד" כך מוסר ניסים ממו, מנכ"ל אופיס דיפו לקראת עונת החזרה לבי"ס. "התחלנו את השנה ", אומר ניסים ממו, עם גידול של 5% במכירות בחציון הראשון לעומת החציון המקביל אשתקד. תמהיל המוצרים הרחב, מבצעים אטרקטיביים בשילוב עם מארזי חיסכון, ומקצועיות עובדינו, גורמים ללקוחות לחזור אלינו שוב ושוב, והתוצאות שלנו ב – 2010 מעידות על כך יותר מכל."

שוק החזרה לביה"ס מוערך בכ 400 מליון ש"ח. רשת אופיס דיפו משיקה 17 חנויות בקונספט SHOP IN SHOP בסניפי המשביר לצרכן ברחבי הארץ, שיציעו מגוון רחב של מוצרים וציוד לקראת החזרה ללימודים. במסגרת ההסכם שנחתם בתחילת חודש מאי בין קבוצת המשביר לצרכן ואופיס דיפו, במסגרתו הצטרפה אופיס דיפו לרשימת החברות המעניקות הטבה לכ- 470 אלף חברי מועדון קלאב 365, מעמיקה המשביר לצרכן את שיתוף הפעולה עם החברה במסגרתו תפתח רשת המשביר לצרכן 17 חנויות קונספט SHOP IN SHOP של אופיס דיפו, שייפתחו ב-15 ביולי- ויימכרו מוצרי חזרה לבית הספר עד סוף אוגוסט בהשקעה של כ1.5 מליון ₪.

החנויות ישתרעו על כ- 50 מ"ר בממוצע וישווקו מגוון רחב של מוצרים ואביזרים לקראת החזרה לבית הספר. בנוסף חברי מועדון CLUB 365 יהנו מהטבות ומבצעים בלעדיים.

"אופיס דיפו" תשמש כנותנת החסות הראשית ב"יריד החזרה לבית הספר- it'school" הראשון בישראל. מיזם מיוחד שירכז תחת קורת גג אחת את כל הציוד הנדרש לקראת החזרה לבית הספר.היריד יתקיים למשך שלושה ימים בין ה10-12 באוגוסט בגני התערוכה בתל אביב והוא ירכז תחת קורת גג אחת את כל הציוד הנדרש לקראת החזרה לבית הספר.

גם השנה ממשיכה ההתעוררות צרכנית לנושא איכות הסביבה וצריכת כלי כתיבה "ירוקים" מחומרים ממוחזרים. רשת אופיס דיפו מעניקה פתרון ומענה למגמה זו באמצעות הקו הירוק של עטי פיילוט ומוצרים ירוקים תחת מותג BIC הכוללים עפרונות, עטים, עפרונות מכאניים ומחקים ועוד.