לראשונה מופעל בישראל  מועדון צרכנות קהילתי לעובדי חברות ההייטק – "הייטק זון". עד כה הצטרפו למועדון מעל ל- 40 אלף עובדים וכ-150 חברות הייטק, בהן: מיקרוסופט, SAP, ECI, מוטורולה, מטריקס ועוד. המועדון הראשון מסוגו, שם לו למטרה לתת לחבריו הטבות בעלות ערך אמיתי בתחום הפיננסי, בתחום הצרכנות וכן בכל הקשור לעולם הפנאי. ההטבות הצרכניות הניתנות לחברי המועדון באות לידי ביטוי בהנחות משמעותיות על מוצרי אלקטרוניקה של היבואנים המובילים בארץ, אביזרי ספורט יוקרתיים, מוצרי ילדים, מכונות קפה ועוד.

כלים

בין ההטבות ניתן למצוא הנחה קבועה במגוון מוצרי ספורט כגון אופנים של TREK, הנחה 25% על נעלי ספורט מבית Saucony ו- Brooks, הטבות בשווי 100 שקלים במסעדות יוקרה כגון שגב, כתית ורפאל, הנחות של עד 20% על מקררים מבית SHARP ועוד. בתחום הפיננסי נהנים בין השאר מהנחות של 30% על עמלות במסחר עצמאי בשוק ההון, ועד 20% הנחה על ביטוח מקיף לרכב. המיקוד באוכלוסיה מחתך סוציו-אקונומי בינוני עד גבוה, מאפשר למנהלי הייטק זון להציע לחברי המועדון מגוון הטבות בתחומי נישה, דוגמת מסעדות גורמה, מלונות בוטיק, חופשות סקי ועוד. כל פעילויות והטבות הייטק זון מרוכזות בפורטל אינטרנט סגור בכתובת www.htzone.co.il  ולכל חבר מונפק כרטיס הטבות אישי.

"הייטק זון" נוסד לפני כשנה על ידי נועם בוסידן ודגן רונן, שני חברי ילדות שמאחוריהם קריירה מצליחה בעולם ההייטק. המועדון הוקם במטרה לתת מענה לצרכיהם של עובדי הטכנולוגיה העילית, בדומה למועדוני צרכנות מוכרים אחרים כגון "חבר", "אשמורת" ועוד, וליצור קהילה מאוחדת שתאפשר להעצים את כוח הקנייה של העובדים בתחום, לשתף מידע וגם לתרום לקהילה. דגן רונן, מנכ"ל שותף ב"הייטק זון" מסר כי "עובדי ההיי-טק בישראל מהווים למעשה קהל עצום בעל יכולת השתכרות גבוהה, שבעצם עד כה לא נהנה מהטבות בתחום הצרכנות וטרם ניצל את כוחו וגודלו על מנת ליהנות מזכויות מיוחדות. לאחר שזיהינו צורך עצום בהקמת מועדון צרכני והובלנו את הקמתו, בחרנו להתמקד בהסדרים והטבות שיתאמו את צרכיהם ואורח החיים שלהם, זאת לצד שירותי הרווחה שהם מקבלים ממקום עבודתם".

נוסף על מאות ההטבות המוצעות באופן שוטף, מקדם מועדון הייטק זון גם את ערכי הקהילה ומקדם את השתתפות חבריו בפרויקטים התנדבותיים המקודמים בפורטל, זאת לצד קיום שוטף של  אירועים סגורים לחברי המועדון, מסיבות, אירועי נטוורקינג ועוד.