השר כץ ציין כי למדינת ישראל תרומה חשובה לפיתוח וייצור כלי רכב חשמליים. לדבריו, "משרד התחבורה">משרד התחבורה גיבש לאחרונה את דרישות התקינה ליבוא רכב חשמלי לישראל ויזם הקמת ועדה במכון התקנים הישראלי שתגבש תקנים למערכות אספקת אנרגיה להטענת הרכב וכן דרישות לשרותי תחזוקה של "כל הרכב">כל הרכב שייובאו לישראל.
בשלב הראשון תייבא "Better Place" עשרות כלי רכב חשמליים לצורך ניסוי ובחינה. מדובר בכל רכב העומדים בדרישות המחמירות של התקינה האירופית. כלי רכב אלה ישתמשו במערכות הטעינה והתשתית הקיימות, הפרוסות כיום במספר אתרים בארץ. בסוף שנת 2011 תחל "Better Place" בייבוא שוטף של כלי הרכב לישראל.
"Better Place" היא החברה הראשונה שמייבאת כלי רכב חשמלי ביבוא סדיר ואני משוכנע כי בעקבותיה חברות ויבואנים נוספים ייבאו לישראל תוצרים נוספים של רכב חשמלי". אמר כץ.
שר התחבורה ציין כי משרדו מסייע ותומך במיזמים ופרויקטים שיש להם תרומה והשפעה על בטיחות כלי הרכב ואיכות הסביבה. לדבריו, כיום ישנו שימוש הולך וגובר בהנעות חלופיות ובעיקר ברכב החשמלי.על פי התחזיות עד שנת 2020 כ- 10% מכלי הרכב באירופה יהיו בעלי מנוע חשמלי. מומחי רכב צופים כי בנוסף לאלפי לכלי הרכב ההיברידיים הנעים כיום בכבישי ישראל יכנסו לענף בשנתיים הקרובות מותגים נוספים של כלי רכב חשמליים.