ייחודי במגדל - שירות גם לבעלי רכב שאינם לקוחותיה: מוקד צד ג' מתווסף למערך השירות בחברת הביטוח מגדל ומקל גם על בעלי רכב שאינם מבוטחים בחברה

נזק לרכב הוא לרוב תחילתה של סאגה מעייפת ומרגיזה, בעיקר כאשר הנזק נעשה שלא באשמתכם. התהליך נע, בדרך כלל, בין תיקון הרכב במוסך, המתנה לרכב חלופי, המצאת שיק ביטחון וטיפול מתמשך של סוכן הביטוח. לא עוד.

שירות חדש וייחודי של מגדל מציע לבעלי רכב שניזוק ע"י רכב המבוטח במגדל בפוליסה המכסה את הפגיעה האמורה וכשהאחריות לאירוע היא מוחלטת על מבוטח מגדל, לתקן את רכבם באחד ממוסכי ההסדר של החברה – גם כאשר אותו רכב אינו מבוטח במגדל.

איתמר פרבשטיין, מנכ"ל מגדל ניהול תביעות בע"מ – חברת ניהול התביעות של מגדל, מסביר כי במסגרת השירות הייחודי יוכל בעל הרכב הניזוק- כאמור גם אם אינו מבוטח במגדל, לקבל ממוקד השירות של החברה אישור לתיקון רכבו באחד ממוסכי ההסדר, תוך קבלת הטבות רבות כגון רכב חלופי מהיום הראשון (בשיטת "מפתח תמורת מפתח"), תשלום ישיר למוסך על ידי מגדל וכמובן אחריות על התיקון.

יצוין כי הנהנים משירות זה, לא יצטרכו להשאיר במוסך שיק לביטחון וגם לא יקוזז מהפיצוי המגיע מהם כסף בגין "רשלנות תורמת". פרבשטיין מציין כי שלב פיילוט של השירות הסתיים באחרונה בהצלחה מרובה תוך הפגנת שביעות רצון ניכרת הן של בעלי כלי הרכב שניזוקו והן של סוכני הביטוח.