רשת "קלאסיקה", המתמחה ביבוא ושיווק כלי בית ממותגים מבית החברות הגדולות בעולם ובהם WMF, VILLERROY& BOCH, BERNDS ועוד מבחר מתנות לבית, פתחה לפני שבועיים, לקראת החג הקרב 2 חנויות נוספות בהשקעה של כמיליון ש"ח: בקניון גבעתיים ובקניון ראשל"צ אשר מצטרפות ל 13 חנויות הרשת ברחבי הארץ.
"טלי אשר">טלי אשר , מנהלת רשת חנויות "קלאסיקה" מוסרת: "לקראת החג יש ביקוש מאד גבוה לסרוויזסם, מחבתות וסירים, סכו"ם , כלי יין וכמובן כלים מסורתיים לחג. ישראל מתפתחת מזה מספר שנים בכל תחום הבישול, האפייה והיין וזה מורגש בדרישות המקצועיות של הצרכן למוצרים ספציפיים של חברות ממותגות מאירופה.
שטח החנויות הממוצע הנו גדול יחסית, כ 100 מ"ר לחנות. היתרון בגודל החנויות הוא באפשרות להצגה אופטימלית של מגוון המוצרים ללקוחות. ביטוי נוסף לגודל הוא ביכולת למכור מכלול מוצרים, החל מהפרט הקטן ועד למערכות כלי אוכל מורכבות ויוקרתיות המוצגות לראווה בחנויות הרשת. הצרכנים יכולים למצוא בחנויות הרשת ברחבי הארץ מתנות בטווחי מחירים הנעים מעשרות שקלים ועד אלפי ₪ כך של אחד ואחת יכולים למצוא בחנות מתנה לחג ".