מרום ציין, כי בניגוד לעבר, לא נרשמו הזמנות של דגלים או קישוטי חג מהקהילה היהודית בטורקיה ומארגונים יהודיים שם ונראה, כי הם יחגגו השנה את סוכות בצנעה. עוד מסר מרום, כי השנה בולט מאוד מוטיב מרכזי בהטבעות של סיסמאות על כיסויי סוכה המתריע נגד המשך ההקפאה בשטחים ובירושלים.
אבי מרום הסביר, כי העלייה במכירות של דגלוני שמחת תורה מתבטאת בשלושים אחוזים לעומת אשתקד, אך המכירות עדיין בעיצומן וכמו כן מתקבלות כל העת הזמנות ממוסדות, חנויות וארגונים בארץ ובעולם. מרום מוסיף, כי מרבית ערכות הסוכה הן מתוצרת סינית ואולם כאשר מחדשים את הסוכות ורוכשים כיסויי סוכה - התוצרת היא ישראלית והיא מלווה בסיסמאות שונות ואקטואליות שהאחרונה שבהם היא נגד המשך ההקפאה של הבניה.
העלייה בהזמנות של כיסויי סוכה מתבטאת בעשרה אחוזים לעומת אשתקד. עיקר העלייה נובעת מדרישה לשרשראות דגלונים משולשים ו/או שובלים על חשבון הקישוטים הכסופים.
חברת מרום אפ.ג'י.פי היא יצרנית הדגלים, קישוטים ותשורות הגדולה במזרח התיכון. פועלת כ-27 שנה ומשווקת בלעדית פטנטים, מוצרי קד"מ וקישוטים ייחודיים, בפיתוח וייצור מקומי ו/או בשיתוף פעולה עם ארגונים דומים בחו"ל.