כיצד חברות רכישת והשכרת הרכב משווקות לכם את מרכולתם באינטרנט
הרשת האינטרנטית היא בין היתר מוקד שיווקי יעיל להפצת מוצרים ושירותים של בית עסק. חברות רבות, למען האמת כל חברה המעוניינת למתג עצמה ולהצליח להגיע אל כיס הצרכן, מבצעת שיווק ברשת בהתאם לצרכי הארגון ולמצב השוק. אחד מסוגי עסקים הידוע כי נלחם על פלח שוק נרחב ומבצע שיווק ברשת באופן קבוע הוא סוכניות הרכב, המציעות השכרת ומכירת רכבים. מאמר זה יפרט עבורכם את האלטרנטיבות הקיימות בפני חברות השכרת ומכירת רכב ואת הדרך בה הם משווקים את מרכולתם.
השיטות לשיווק רכבים להשכרה ומכירה
1. דפי נחיתה – דרך אפקטיבית לבצע שיווק ברשת האינטרנטית היא על ידי הקמת דפי נחיתה המספקים מידע אודות השרות ודרכי התקשרות. דפי נחיתה, על פי רוב מצביעים על מבצעים ושרותים חדשים, מהם יכולים ליהנות הלקוחות הפוטנציאלים והלקוחות הקבועים בין אם זהו טרייד אין לרכב, השכרת רכבים לחגים ועוד.
2. באנרים – באנרים הם דרך נוספת לשווק את מרכולתם של חברות השכרת ומכירת רכב. באנרים הם מודעות תמונה פרסומיות המופיעות באתרים ופורטלים, בהם מבקרים גולשים רבים מידי יום. חשיפת הבאנר חושפת את המבצעים של בית העסק בפני הלקוחות ויוצרת חשיפה גדולה, אך זאת כמובן במידה ופרסום הבאנר הוא אטרקטיבי וממוקם באזורים המותאמים לקהל היעד, דהיינו באנר אודות מכירת רכבים באתר משחקים לילדים לא יהיה אפקטיבי אך באנר המופיע באתר כלכלי, עתיד להיות יעיל וכן הלאה.
3. קמפיינים ממומנים – קמפיין ממומן הוא דרך נוספת להעלות מודעות בקרב לקוחות פוטנציאלים. קמפיינים ממומנים היא שיטת שיווק, הפועלת באמצעות מנוע החיפוש של גוגל ומאפשר לחברות תמורת סכום ידוע מראש, לחשוף את מרכולתם לעיני לקוחותיהם הפוטנציאלים.
4. רשתות חברתיות - רשתות חברתיות הן דרך נוספת לבצע קמפיינים מכירתיים ברשת וזאת באמצעות שיווק ויראלי, ולעיתים אף באמצעות מודעות בתשלום. הרשת החברתית הגדולה והמוכרת פייסבוק מאפשרת לחברות להציב פרסומים בתשלום אליהם יחשפו בעלי פרופילים רבים ומגוונים, בהתאם להגדרות אותן מבקשות החברות בין היתר אזור מגורים, גיל, מין ועוד.
אל תתפתו לבצע שיווק לא מקצועי
התחרות גם בתחום הפרסום ברשת היא גבוהה, וכל חברה עושה כל שביכולתה על מנת לגייס לשרותיה את מספר הלקוחות הרב ביותר. על כן, כאשר שוקלת חברת השכרת ומכירת רכבים לבצע קמפיין פרסומי, עליה לבחון את הקמפיין בדקדקנות ולוודא כי הוא עומד בדרישות הן של הלקוחות, הן של השיווק והן של התקציב הפרסומי המצוי בידיה. שיווק לא מקצועי, עתיד לגרום לחברה לבזבז את התקציב הקיים ברשותה ולא ליהנות מתוצאות המיוחלות. ההכרה בתקציב מקצועי היא פשוטה, ככל שהחברה מקבלת חשיפה רחבה יותר ופניות רבות יותר של לקוחות פוטנציאלים שיהפכו לקבועים, כך יודעת החברה כי הפרסום הנבחר פעל נכון והיה מקצועי ולהיפך.
לסיכום, מומלץ מאוד להיערך נכונה טרם העלאת קמפיין פרסומי כלשהו. בצעו מחקר וגלו מה הוא התמהיל האופטימלי לפרסום.