בסקר שערכה רשות ההסתדרות לצרכנות בנוגע לחברות הסלולאריות עולה כי כ- 70% מהצרכנים חושבים כי יש להפחית את דמי הקישוריות בשיחות הסלולר במטרה להוריד את תעריפי השיחות – גם אם הדבר יכול להביא להעלאת תעריפים של שירותים אחרים של החברות הסלולאריות

הסקר נערך באמצעות מכון גיאוקרטוגרפיה באמצעות מדגם מייצג של 500 נשאלים. מנכ"ל רשות ההסתדרות לצרכנות, עו"ד ירון לוינסון, אומר היום כי "הציבור תומך באופן גורף וברור בצעדים המתוכננים להפחתת דמי הקישוריות. אני מקווה שהרפורמות המתוכננות בשוק הסלולארי, לרבות הפחתת דמי הקישוריות, הכנסת מפעילים נוספים, צמצום קנסות היציאה וצעדים נוספים יביאו בסופו של דבר לפתיחת תחרות אמיתית בין החברות, להוזלת תעריפים, ולשחרור הצרכן הישראלי מכבלי החברות הסלולאריות".