משרד התיירות פותח את שנת 2017 עם מבנה ארגוני חדש המותאם לדינאמיות ולשינויים בעולם התיירות - אגף השיווק יעבור לניהול מותגי תיירות, אגף אסטרטגיה ותכנון יספק באופן שוטף מידע מקצועי לעובדי המשרד ולתעשייה ותיבנה תכנית אב לתיירות, מנהל התקינה יהפוך למנהל חוויית התייר, תפותח שכבת ניהול ביניים שתאפשר מסלולי קידום, יפותחו קורסים ייעודיים להכשרת העובדים לתפקידים החדשים. מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי: "עם כניסתי למשרד הבנתי שיש צורך קריטי לערוך שינוי במבנה הארגוני כדי להתאים את פעילות המשרד לשוק התיירות הדינאמי החדש, ובמיוחד לצד המהפכה הדיגיטלית בה הוא נמצא.