המכתב הופץ בסוף השבוע בצינורות ויראליים וזכה כבר למאות תגובות, אחת מהן הייתה של מנכ"ל פלאפון, גיל שרון, אשר נציגה ממשרדו הבטיחה כי העניין ייבדק ותועבר תשובה אישית עד מחר. תגובתו המהירה של שרון, בהחלט מעידה על העובדה שהשיח ברשת מניב תוצאות מיידיות ומסייע לקדם עניינים חברתיים חשובים.
גולשים רבים באתרים השונים וברשתות החברתיות, הזדרזו והגיבו על האופן הפוגעני בו התנהלה חברת פלאפון כלפי הלקוחה ואף הוסיפו חוויות ועצות מניסיונם האישי לגבי אותו עניין ממש.
כעת פועלת לילך להגיע עד למשרדו של שר התקשורת, משה כחלון. לדבריה אין המדובר בעניין אישי שלה מול חברה סלולארית ספציפית, אלא בהתנהלות בריונית של כל החברות כלפי הלקוחות הדורשת טיפול יסודי ברמת הרגולציה.