בהמשך להכרזת המועצה הישראלית לצרכנות מיום רביעי שעבר, על מהלך מחאה צרכני כנגד התנהלות חברות הסלולר: "בבית ובמשרד לא מתקשרים מהנייד" , שלחו אלפי צרכנים, חברי מאמ"ץ (המערך הארצי של המועצה לצרכנות) במהלך סוף השבוע, מכתב הממוען אל 3 מנכ"לי חברות הסלולר, ובו פירוט התנהלות חברות הסלולר הפוגעת בצרכנים וכן הודעה על נקיטת צעדים: הפחתה של 3 דקות ביום בשימוש בטלפון הסלולרי מתוך מגמה להביא לשינוי התנהלות חברות הסלולר

מאמ"ץ הוא המערך הארצי של המועצה לצרכנות, שהוקם למען רווחתם הצרכנית של אזרחי המדינה. המערך מיועד לאזרחים שאינם אדישים, המוכנים לקבל על עצמם אחריות ליצירת שינוי ומעוניינים להיות פעילים למען מניעת עוולות צרכניות, תוך תרומה לטיפול ממוקד בשורשן של בעיות צרכניות.

חברי "מאמץ" מעודכנים באופן שוטף בנוגע לתחומי העשייה במועצה. במועצה מאמינים כי חברי מאמ"ץ הם הבסיס לפעילות צרכנית מאורגנת כנגד תאגידים עיסקיים הפוגעים בצרכנים.

במכתב,הנמצא באתר המועצה לצרכנות שכותרתו הודעה על נקיטת צעדים, מפרטים הצרכנים את הבעיות בענף הסלולר ומודיעים למנכ"לי החברות כי נמאס להם ולכן החליטו להגיב.

מנכ"ל המועצה לצרכנות עו"ד אהוד פלג, אומר כי המהלך מהווה מענה הולם לעוצמת הכעס והתסכול של הצרכנים מהתנהלותן של חברות הסלולר, וכי הגיע הזמן שתאגידים עסקיים יבינו כי יש גם יכולת תגובה צרכנית מאורגנת בישראל.