חברת מוצרי מעברות, העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מזון ותוספי תזונה לבני אדם ולבעלי חיים (ביניהם: מטרנה, אלטמן, בונזו ולה-קט, אדמה, אנליט) בחרה בחברת HighView (היי-וויו), ללוות ולייעץ בבניית מערכת מדדים בחברה, החל משלב הבחירות הטכנולוגיות וקביעת הארכיטקטורה ועד שלב יישום המערכת המאובטחת

הפרויקט החדש נועד לפתור אתגרים, שעלו בעקבות הצורך להפוך את המידע הרלוונטי של החברה לזמין ומובן לרמת ההנהלה הבכירה והנהלות חברות הבת ומאפשר להנהלה הבכירה לראות את אותה תמונה עיסקית-אופרטיבית שרואות חברות הבת. חברת היי-וויו, מפתחת פתרונות מתקדמים בתחום ה- BI, המשמשים כיום אלפי אנליסטים ומנהלים בישראל ובעולם. היקף הפרויקט מוערך בכחצי מיליון ₪.

"פתרון BI איכותי מעניק מענה לצרכי מדידת הישגי החברה, תוך ביצוע מדידות שונות של הישגי כל חברות הקבוצה. מערך ה- מדדים החדש יספק ממשק משתמש אינטואיטיבי, מהיר ופשוט להנהלת החברה ולאנליסטים שלה", כך מסר עופר אבנרי, מנכ"ל משותף בחברת היי-וויו.

חברת HighView מציעה לשוק העסקי והממשלתי מגוון פתרונות בינה עסקית מתקדמים, המאפשרים איסוף, עיבוד, ניהול, ניתוח של המידע והצגתו בטכנולוגיות מתקדמות על גבי כל הפלטפורמות המובילות בשוק. הפתרונות אותם מציעה HighView מותאמים לדרישותיו הייחודיות של כל לקוח. בין לקוחותיה: Yes, משטרת ישראל, שופרסל, התעשייה האווירית, ריטליקס, בזק בינלאומי, הראל ביטוח, קבוצת קוקה קולה ועוד.