שלושה קווי שירות יכסו את כל אזורי הקריה, כאשר במרבית האזורים יעבור אוטובוס, אחת למחצית השעה (לעומת אחת לשעה כיום). לקו 9 הקיים (שיתוגבר ויגיע לעיתים גם לנופית) יצטרפו שני קווים חדשים: 11 ו- 13. הקווים החדשים יגיעו גם לרחובות יזרעאל והשומרים וכן לקרית-חרושת. יופעלו קווי לילה שישרתו בעיקר את הנוער ביציאה ובחזרה ממקומות הבילוי. בנוסף, יפעל בבוקר קו מס' 300 מהיר מעפולה דרך טבעון ועד חיפה ואחר הצהרים בכיוון הנגדי.
המכרז הוא חלק מהרפורמה שמנהיג משרד התחבורה בתחבורה הציבורית ומלבד הזוכה, התמודדו בו שלוש חברות נוספות: "עילית", "ג'ו-גליל" ו"אלוף המסיעים". במסגרת המכרז יונהגו כרטיס חכם וכן כרטיסי מנוי חודשיים, משותפים עם אגד. כמו כן, נדרש הזכיין להשקיע בשיפור המידע לציבור, כולל התקנת שילוט אלקטרוני בתחנות האוטובוסים העיקריות, המעדכן בזמן אמת אודות זמני ההגעה המדויקים של האוטובוסים.
דובר חברת נזרין - האני דעקה: "אנו מרוצים מאוד מהזכייה במכרז ומקווים לשיתוף פעולה פורה עם המועצה והתושבים".
ראש המועצה - דוד אריאלי: "למדנו לעומק את נושא התחבורה הציבורית בקריה ואני שמח שמשרד התחבורה נענה למרבית בקשותינו. אני מקווה ומאמין שעם שיפור השירות, יעשו בו תושבי הקריה יותר שימוש ויפחיתו בכך את עומסי התנועה, מצוקת החנייה וזיהום האוויר.