כלים

לראשונה 'בזוקה', מותג המסטיקים האהוב והוותיק בישראל, עומד להטיס ישראלי/ת לחלל. בכך בזוקה מגשימה את ה"עתידות" ה"לעוסות" ביותר בהיסטוריה - עד גיל 21 תגיע לירח..

לדברי מיכל לוי, מנהלת שיווק בשטראוס תענוג והנאה: "בזוקה שמחה להכריז על מבצע 'בזוקה לחלל'. כל אחד יכול להשתתף בהגרלה אבל רק אחד יזכה בטיסה לחלל. הטיסה לחלל באמצעות ROCKETSHIP TOURS המיוצגת בישראל ע"י אופיר טורס, תצא ממדבר מוהאבי באריזונה וכוללת מחנה אימונים מקדים בן 4 ימים שבמהלכו תבדק הכשירות של הזוכה לטוס לחלל ולאחריו זוכה אחד יטוס לחלל. "

ההשתתפות במבצע ע"י קודים אותם יוכלו המשתתפים להזין באפליקציה חווייתית של "בזוקה לחלל", הכוללת גם משחקים חלליים בעמוד הרשמי של בזוקה בפייסבוק. הקודים יופיעו על גבי מוצרי בזוקה.

עבור המבצע הופקו מהדורות מיוחדות של אריזות בזוקה ללא סוכר: בזוקה בטעם קלאסי, תות-בננה ענבים ומאגדות.

בנוסף משתתפת גם הסדרה החדשה של סופר בזוקה בטעמים- קלאסי, קולה ותות.

המבצע מתחיל היום ומסתיים ב- 30 בנובמבר. הזוכה המאושר יוכרז ב-1.12.2011

המבצע יכלול קמפיין טלויזיה שיעלה לקראת סוף אוקטובר ואינטרנט בכיכובם של בזוקה ג'ו וחבורתו, תחת הסיסמה: צעד קטן לאדם, צעד גדול לבזוקה..