פניה לבעלי עסקים אשקלונים בפייסבוק: "בואו נתאחד למען חיזוק התיירות בעיר". בעל מסעדת "לינדה" האשקלונית, אלעד זרצקי, פנה השבוע בפייסבוק לעשרות מחבריו שמנהלים עסקים באשקלון עם בקשה נרגשת להתאחד על מנת "להוציא את אשקלון מהבוץ". זרצקי ואיש יחסי הציבור האשקלוני, תום וגנר, יזמו את הפניה כחלק ממהלך למיתוג מחדש של העיר אשקלון בכדי לעודד תיירות. בין התכנונים – למצב את יום שני בשבוע כיום שיזוהה בתודעה הציבורית עם אשקלון ובו יערכו אירועים מיוחדים בעיר.

בפנייתו לבעלי העסקים בעיר כפי שפורסם בפייסבוק, כתב זרצקי: "זוהי פניה לכל חברי, בעלי העסקים בעיר.מאז האירועים הבטחוניים שפקדו את אשקלון בשנים האחרונות, מצב התיירות בעיר שלא היה מדהים מעולם, אף החמיר. הפוטנציאל התיירותי הרב של אשקלון איננו ממומש. אנחנו צריכים לפעול יחדיו אם ברצוננו לנסות וליצור חזר של התיירים לעיר, וקודם כל, תיירות ישראלית. החלטתי לעשות מעשה, ולנסות, בכוחי הדל, ליצור באז שיחזיר תיירים לאשקלון. בהתייעצויות שאני מנהל, החלטנו, אני וחברי, לנסות לפעול בדרך לא שיגרתית – ליצור יום אחד בשבוע שייחקק בתודעה של תושבי הארץ כ"יום אשקלוני", יום שבו מתרחשים אירועים מיוחדים בעיר אשקלון. בחרנו בימי שני, ימים שבד"כ לא מתרחשים בהם אירועים מיוחדים ברחבי הארץ.

מסעדת לינדה כבר החלה לעבוד לפי המודל החדש, ובכל יום שני כבר ניתן למצוא אירוע מיוחד שמתרחש במסעדה. זהו ליין חדש שנקרא "קרב סכינים באשקלון" והוא מפגיש כל שבוע את שף הבית של המסעדה, גבי מגידיש, עם שף אורח, מיקי סוויסה מהפישנזון, לערב של תפריט מיוחד וחוויה אחרת של ניחוחות וטעמים. אני קורא לכל בעלי העסקים שהתיירות הפנימית חשובה להם להצטרף אלי וליצור אירועים מיוחדים ביום שני כדי שגם באשדוד, גם בב"ש וגם בת"א יתחילו לשמוע שבאשקלון מעניין ביום שני. אשמח לשתף פעולה עם כל אחד ואחת מכם כדי לדחוף את העגלה האשקלונית התקועה בבוץ קצת קדימה."