אלעד מערכות זכתה בפרויקט ליישום פיתרון ניהול המסמכים ShareDocs במטה ארגון יד שרה. חלק מעלות הפרויקט ניתן ליד שרה כתרומה מאלעד מערכות. המערכת תכלול גם את רכיב ה-Outlook Extender, המאפשר לגרור ביעילות מיילים מתוך ה-Outlook ישירות לShareDocs

כלים

אלעד מערכות זכתה בפרויקט יישום של מערכת ה- ShareDocs גרסא 3.5, פיתרון לניהול מסמכים פרי פיתוחה של החברה, בהנהלת יד שרה ובלשכת המנכ"ל בירושלים.

לדברי אירית חצרנוב, מנהלת אגף מערכות המידע ביד שרה: "הטמעת מערכת ShareDocs לניהול מסמכים היא חלק ממהלך כולל לשדרוג תשתיות המחשוב של אגודת יד שרה. אנחנו מתמקדים במערכות ניהול ידע ובכלי ניהול אשר מסייעים לעובדים ולמתנדבים שלנו לבצע את עבודתם בצורה יעילה ולספק שירות טוב יותר ללקוחות שלנו. אנו מרוצים מהבחירה בפיתרון של אלעד מערכות, ובטוחים ששיתוף פעולה עם חברה רצינית ובעלת ניסיון רב יביא להצלחת הפרוייקט".

לדברי מרב אילן-לוי, מנהלת לקוחות, חטיבת ניהול ידע ותשתיות, אלעד מערכות: "באמצעות מערכת ה-ShareDocs שנטמיע ביד שרה, ניתן יהיה לאתר, לפתוח ולסרוק מסמכים ישירות מן המערכת, ללא השהיות וביצוע פעולות מסובכות. ניהול המסמכים יתבצע תחת פלטפורמה אחת על פי שפה אחידה ומשותפת לארגון, בהתאם להרשאות השונות שיינתנו. המערכת תאפשר לבצע גם חתכים ושאילתות שונות בזכות הקטלוג היעיל של המסמכים על פי עצי נושאים. פונקציה נוספת אשר תתאפשר הודות למערכת היא איחזור של מסמכים".

אלעד מערכות מספקת שירותי IT מקיפים, הכוללים פיתוח והטמעת יישומי תוכנה ופתרונות ארגוניים, פתרונות בתחום של תשתית ואינטגרציה עבור מערכות מידע, מתן שירותי מיקור חוץ, שירותי ייעוץ ושירותי תמיכה לגופים רבים המובילים בישראל.

אלעד מערכות הינה שותפת זהב מוסמכת של Microsoft ושותפה עסקית של IBM. פועלת במגוון מגזרים: ממשלתי, ציבורי, רפואי, בטחוני ואזרחי. בין לקוחותיה נמנים: משרדי ממשלה, עיריות, הנהלת בתי המשפט, בנקים, סלקום, בתי זיקוק נפט, שירותי בריאות כללית, המרכז הרפואי ע"ש שיבא, רשות שדות התעופה, אל על, תעשייה אווירית, משטרת ישראל ועוד. קבוצת אלעד הוקמה לפני כ- 27 שנים והיא מעסיקה כ- 650 מומחים.