עם למעלה מ 6,500 מכירות במהלך השנה, חברת אוטו – דיל מסכמת את המכירות במגרשיה, ומנתחת את שוק המשומשים בישראל. ממידע המצוי בחברה, במהלך שנת 2010 היה גידול של 5% בהעברת בעלות על רכבי יד שנייה בישראל. דרור פולוס, סמנכ"ל הכספים של אוטו דיל, מסכם את השנה כשנה סטטית: "בניגוד לעבר, השנה לא היו שינויים רגולטורים שהשפיעו על שוק הרכב הישראלי, ולכן, ניתן לראות כי השוק שמר על יציבות יחסית לאורך כל חודשי השנה.

1

לאורך השנה נרשמה התעניינות של הלקוחות בעיקר ברכבים קטנים (קומפקטים) וחסכוניים בדלק לצד התעניינות גוברת בסגמנט ה"ג'יפונים" העירוניים. כמו כן, שוק הרכבים המשפחתיים המשיך להוות נתח משמעותי בקרב הקהל.

המחירים הממוצעים של כלי הרכב שמכרו בחברה, בחלוקה לסגמנטים:

§ כלי רכב קטנים / קומפקטים, 5 דלתות – 50 אלף ש"ח בממוצע.

§ רכב משפחתי – 70 אלף ש"ח בממוצע.

§ ג'יפונים (light SUV) – 130 אלף ש"ח בממוצע.

§ רכבי 4X4 – 200 אלף ש"ח בממוצע.

§ רכבי יוקרה (אאודי A6, לקסוס, BMW, פורש, מרצדס) – 300 אלף ש"ח בממוצע.

שנת 2010 הייתה שנת שיא ושינוי משמעותי בחברת אוטו דיל, הפועלת בשוק הרכב הישראלי מ 1998, ומכרה מאז למעלה מ 60,000 כלי רכב. השנה, מכרה החברה 6,650 כלי רכב, עליה של 7% משנת 2009.

פולוס, אשר משמש כסמנכ"ל הכספים של החברה, מסכם את שנת 2010 עם מחזור מכירות 550 מיליון ש"ח, ירידה של 3% משנת 2009, אך הוא מרוצה :"אוטו – דיל משנה אט אט את אופייה ומתאימה עצמה לדרישות הענף. החברה ממשיכה עם נישת רכבי היוקרה המשומשים איתה הייתה מזוהה, אך שמה דגש ומגדילה את נפח המכירות שלה לכל אוכלוסיית בעלי הרכבים בישראל. לכן, אנחנו מוכרים יותר כלי רכב מידי חודש, אך מחזור המכירות שלנו נמוך יותר, וזה הכיוון שאליו אנחנו מכוונים בשלב זה. החיבור עם סמל"ת והפיכתנו לטרייד אין הרשמי של פיאט, היה צעד משמעותי בכיוון זה - הנגישות לכל אחד.

במהלך העשור האחרון, מידי שנה, עלה מספר כלי הרכב שנמכרו בחברת אוטו – דיל, אנו מאמינים, כי עם ניהול נכון, שיווק, ומלאי רחב ומגוון, נמשיך במגמה גם בשנה הבאה."