ענני תקשורת, בעלת זכיון על מותגי MTV בישראל, תפעיל בשיתוף תאגיד Viacom (ויאקום) העולמית את הערוץ הישראלי שיפעל בשפה העברית ויעלה במקביל בפלטפורמות הכבלים והלווין.
ערוץ MTV ישראל, ישדר במשך 24 שעות ביממה וצפוי להגיע לכ-1.5 מיליון בתי אב מרגע עלייתו. הערוץ יציג את תכניות המוסיקה והקליפים מהשורה הראשונה, בינלאומית לצד תכנים מקומיים ותכני בידור בינלאומיים של הערוץ ובהם תכניות כמו "ג'רזי שור", "הזמנים הקשים של אר.ג'יי ברגר", "העולם האמיתי" ו"מתוחים" שיארזו בעיצוב עדכני, לראשונה עם תרגום לעברית, באווירת "on air".
במקביל יושק מחדש הפורטל www.mtv.co.il שיאפשר צפייה בפרקים שלמים ומתורגמים, יספק חדשות מוזיקה עדכניות, מדורים מפתיעים וספרייה עצומה של ארכיון התכנים של MTV. האתר יתמשק עם אפליקציות פייסבוק, ויכיל גם חדשות רכילות, אופנה, גלריות תמונות, מידע על הופעות ומבצעי כרטיסים וביוגרפיות של אמנים.
אורלי אטלס –כץ, מנכ"לית ויאקום ישראל ב"ענני תקשורת": "אנחנו גאים ונרגשים להשיק את ערוץ MTV המקומי כמו גם את האתר הייעודי שיספק לצופים תוכן אין סופי בגישה דינאמית ועם דגש על בידור איכותי. אנחנו בטוחים שעם התוכן העשיר וגישת השילוב בין המדיות, הערוץ יהפוך לאחד השחקנים המרכזיים בשוק".
מאט גראף, מנהל ערוץ MTV ישראל מטעם ויאקום: "עליית MTV ישראל היא דוגמא נוספת לעבודה המשותפת עם "ענני תקשורת" ולאיך ויאקום פועלת ללוקליזציה של ערוציה. ישראל היתה ומוסיפה להיות שוק מועדף עבורנו ואנחנו גאים לספק לצעירי ישראל חוויה מרגשת. העלייה הזו לאווייר היא נקודת ציון משמעותית בהיסטוריה של הרשת ואנחנו תקווה שהיא תהווה גם נקודת ציון היסטורית בתולדות תרבות הצעירים בישראל"