פעילות מגוונת לילדים ומבוגרים לאורך כל היום, לצד פעילות וסיורים ברפת ובסליק של הקיבוץ וסיור ממונע בגליל העליון. הדלקת נרות חגיגית מדי ערב והנחה משמעותית על טיפולי הספא יחכו לאורחי המלון במהלך ימי החג

חנוכה במלון כפר גלעדי

במלון כפר גלעדי שבגליל העליון נערכים לקראת חג החנוכה ובהנהלת המלון בנו תוכנית מגוונת לכל המשפחה. בשעות הבוקר של ימי החג יתקיימו הפעלות ב"גלעדודס" - מועדון הילדים בו יערכו סדנאות ומשחקים לילדים החל מהשעה 10:00 בבוקר. בנוסף, מדי יום, בשעה 15:00, יוקרן סרט לכל המשפחה.

לחובבי הטיולים צפויים מגוון סיורים וביקורים באתרים ובשמורות הטבע בסביבה, ביניהם טיול ברכבי שטח והיכרות עם שבילי הקסם של הגליל העליון, יחד עם מדריך מהמלון וסיור בסליק של קיבוץ כפר גלעדי. בכל ערב תיערך הדלקת נרות חגיגית עם סופגניות בלובי המלון ולאחריה הפעלות לילדים ובני הנוער שיכללו קוסם, מופעי דיסקו וג'ז, סדנת ג'אגלינג ואפילו חליבה לילית ברפת הקיבוץ. השתתפות במופעים, לילדים עד גיל 6, מותנה בליווי מבוגר

גם מקומם של ההורים לא נפקד בחנוכה זה. מדי ערב יתקיימו מופעים למבוגרים ובהם ערב שירי א"י, ערב ריקודים מכל הזמנים, מופע סטנד אפ ומופע אש. לבאים לנופש במלון בימי החג צפויה הנחה של 15 אחוזים על טיפולים בספא.

סיגלית סלע מנהלת שיווק ומכירות במלון כפר גלעדי: "חג החנוכה הוא חג משפחתי בו רבים בוחרים לחפש בילוי משותף שמתאים לכל גיל. בנינו תוכנית בידור שכוללת אלמנטים רבים ומגוונים, בה כל אחד ימצא את הדבר שאהוב עליו. חנוכה הוא הזדמנות נפלאה להגיע וליהנות מנופיו הירוקים של הגליל העליון ולבלות באווירה הפסטורלית שמשלבת טיולים ונופש משפחתי בבית המלון".