יותר ויותר אנשים מבינים את כוחן וחשיבותן של סדנאות יצירה, וזה כולל גם את אנשי אזור השרון שמציעים כיום אינספור של אפשרויות, כולל סדנאות מעשירות ומיוחדות. אחד הטרנדים היותר חמים, כזה שכבש את האזור עצמו, הוא סדנת קרמיקה חד פעמית, שמשלבת, ובאופן מושלם, בין היכולת ליצור, להתרועע עם אנשים נוספים וגם להביא לידי ביטוי את העולם הפנימי שלנו.

כלים

 

חוויה נפלאה לכל הגילאים


סדנת קרמיקה חד פעמית בשרון מיועדת לכל הגילאים, החל מילדים בני 8 ועד למבוגרים. זוהי הזדמנות מצוינת לכל המשתתפים ליהנות מבילוי משפחתי נהדר, ממפגש עם חברים או אפילו עם אנשים שאיתם עובדים. אין צורך בשום ניסיון מקדים או אפילו כישרון מיוחד. כל מה שצריך הוא רצון ופתיחות להביע את העצמי ולזרום עם כל מה שהסדנא עצמה מציעה. ובדיוק כפי שקורה בסטודיו של CLAY PLAY, האווירה במסגרת הסדנא נעימה ושלווה, והדגש הוא לא רק על היצירה עצמה, על החומר והצבעים, כי אם על תהליך הגילוי העצמי והביטוי האישי באמצעות האמנות והיצירה.

אסקפיזם מושלם בלב השרון


ואי אפשר שלא להזכיר את האסקפיזם שמציעה סדנת קרמיקה חד פעמית בשרון, כמו זו של CLAY PLAY. בעידן שבו הלחצים והמתחים היום יומיים הם חלק בלתי נפרד מחיינו והם ללא ספק מאתגרים את כולנו, מבוגרים וגם צעירים, אין כמו סדנא כזו כמקום מפלט נהדר ואסקפיזם של ממש. למשך כשעתיים מוזמנים המשתתפים להתנתק מהעולם החיצון ולשקוע בעולם של צבעים, חומרים וצורות. מעבר לכך, תודות למיקום הפסטורלי, הלא היא הוד השרון, נהנים כל המשתתפים משקט נעים ואווירה מיוחדת, האופיינית לאזור, שמוסיפה רבות לאווירה כולה.

לצאת מחוץ לקופסא וליהנות מבילוי קצת אחר


יש לא מעט אפשרויות לבילוי קבוצתי ויציאה מהשגרה, אך אין כמו סדנת קרמיקה חד פעמית בשרון שמציעה את זה ועוד הרבה יותר מכך. במקום לצאת לסרט או אולי לארוחה, או לשבת בבית בחיק המשפחה, אפשר לצאת לכיוון כיכר המושבה הוד השרון ולהשתתף בסדנת קרמיקה נפלאה. בין אם חוגגים אולי יום הולדת, עורכים מפגש מחזק ומגבש בין קבוצה של עובדים או אפילו מציינים דייט רומנטי מקסים, סדנא שכזו היא בהחלט דרך ליהנות יחד באופן קצת אחר וגם לחוות חוויה יצירתית שאין כמותה, תוך כדי העשייה.

לעודד יצירה ולתמוך בעסקים מקומיים


כיכר המושבה הוד השרון מעודדת את כולם להגיע עד אליה, ליצור, לחוויית קניות ובילוי ו"על הדרך" גם לתמוך בעסקים מקומיים, כמו סדנת הקרמיקה של CLAY PLAY. אזור זה, בעודו מטפח יוצרים ואמנים, מאפשר לכל המתעניינים בכך להגיע ולצבוע כלי קרמיקה יפהפיים בשלל של צבעים. אפשר בדרך הזו לשתף רעיונות, תחושות ורגשות ואפילו להכיר אנשים חדשים בעלי תחומי עניין זהים. בין אם מגיעה אל הסדנא קבוצה של אנשים שמכירים זה את זה ובין אם מדובר בסדנא מעורבת, עם אנשים מכל הארץ ובגילאים שונים, סדנא כזו יוצרת חיבורים נהדרים, הן לחומר עצמו והן לאנשים.

ולסיכום

אזור השרון מביא אתו קסם של ממש בתצורת סדנאות מקסימות המציעות כייף והנאה. סדנת קרמיקה חד פעמית, כמו זו של CLAY PLAY בכיכר המושבה הוד השרון, היא בדיוק מה שצריך כדי לקחת פסק זמן של ממש ולבלות יחד עם אנשים מוכרים או אנשים חדשים. בסדנא צובעים כלי קרמיקה מוכנים בהתאם לבחירה ומביאים לידי ביטוי רעיונות אישיים, תחושות, רגשות וגם מחשבות.