עונת הסתיו מביאה עמה שינויים רבים, ואחד הבולטים בהם הוא הירידה החדה בטמפרטורות. שינוי זה מוביל לכך שמכרסמים, כמו עכברים וחולדות, עלולים לחפש לעצמם מקומות מסתור חמימים ונעימים, וכתוצאה מכך, להגיע למרחבי המגורים שלכם.

כלים
מכרסמים שנלכדו
מכרסמים שנלכדו

וכשהם כבר בתוך הבית, הם עלולים לגרום לנזקים משמעותיים. לכן, חשוב שלא לשקוט על השמרים, לפתח מודעות לכך שישנה אפשרות שמכרסמים ימצאו את דרכם לבית, ולעקוב אחר הטיפים הבאים כדי להרחיק את המכרסמים המזיקים מסביבת המגורים שלכם.

מדוע מכרסמים מגיעים אלינו הביתה ואיך נדע שהם שם?

מכרסמים כמו חולדות ועכברים נמשכים לבתים של בני אדם מסיבות רבות. העונה הקרה מהווה עבורם הזדמנות מצוינת לחפש לעצמם מקומות חמים ונעימים, ולכן חשוב להיות ערניים. בראש ובראשונה, הם מחפשים מזון, מחסה וביטחון, לכן אם הם מוצאים פתח קטן או שאריות מזון, הם עשויים להזמין את עצמם פנימה.

אחת הדרכים הטובות ביותר להתמודד עם המכרסמים היא להכיר את הסימנים שמצביעים על נוכחותם. כרסומים של חוטים או רהיטים, גללים באזורים שונים בבית, רעשים חריגים בשעות הלילה או מפגש עם המכרסם עצמו, כל אלו ועוד יכולים להעיד על נוכחותם, ואם הבחנתם בהם, עליכם לפעול!

מה הבעיה עם מכרסמים בבית, וכיצד ניתן למנוע מהם להגיע?

מכרסמים יכולים לגרום נזקים לרכוש ואף יותר מכך, להוות סיכון בריאותי. הם יכולים לשאת מחלות שונות, או לגרום לאלרגיות ולזיהומים, לכן חשוב לטפל בבעיה לפני שהיא מחמירה בעזרת הצעדים המונעים הבאים:

  • איטום פתחי כניסה – מכרסמים יכולים להיכנס לבית דרך חריצים קטנים, לכן חשוב לבדוק שאין פתחים, סדקים וחריצים בבית, ואם מזהים שישנם, לאטום!
  • ניקיון ושמירה על סדר – שמירה על ניקיון זו פעולה חשובה במאבק נגד מכרסמים. הקפידו לשמור על ניקיון הבית והמטבח, שכן שאריות מזון יכולות למשוך את המכרסמים ישירות אליכם הביתה.
  • טיפוח הגינה – אם יש לכם גינה חיצונית כדאי לשמור עליה נקייה ומסודרת. צמחייה עבותה, בלגן או ג'נקייה, כל אלו ועוד יכולים לשמש כמחסה למכרסמים.
  • פתרונות הדברה מקצועיים – אם בכל זאת גיליתם מכרסמים בבית, מומלץ לפנות לשירותי הדברה מקצועיים. חברת הדברה, כמו קסם הדברות, תוכל לספק פתרונות מדויקים ויעילים.
  • תחזוקה שוטפת – כדי לשמור על הבית מפני מכרסמים, חשוב לבצע בדיקות ולשמור על תחזוקה שוטפת. אם תזהו בעיות בזמן, תוכלו לטפל בהן מבעוד מועד ולמנוע מהן להחמיר.

מוזמנים ללחוץ לקריאת מידע על הרחקת חולדות מהבית ולגלות את כל הטיפים של המומחים מטעם קסם הדברות!

עונת הסתיו - הזמן להרחיק את המכרסמים!

בשורה התחתונה, עליכם לשמור על ערנות ולנקוט בצעדים מונעים שיעזרו לשמור לשמור על הבית שלכם נקי מפני פולשים לא רצויים. וכמובן שאם הבעיה מחמירה – אתם תמיד יכולים לפנות לקסם הדברות, המספקת שירותי הדברה סביב השעון, בפריסה ארצית!