ביטוח נסיעות הוא ביטוח שמומלץ ביותר לכל אדם שטס לחו"ל לרכוש, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר באנשים מבוגרים ו/או בעלי מצב רפואי קיים. בקרב מבוגרים הטסים לחו"ל קיים לא אחת החשש כי חברות הביטוח לא מוכנות יהיו לבטח אותם, מפאת גילם ומצבם הרפואי. בפועל, חשוב להכיר כי ניתן בהחלט למצוא חברות אשר מוכנות לבטח מבוגרות ומבוגרים אשר טסים לחו"ל, כולל כאלו בעלי מצב רפואי ידוע קיים. מהו ביטוח הנסיעות הטוב והמשתלם ביותר בשוק עבור מבוגרים שטסים לחו"ל ולאילו נקודות חשוב במיוחד לשים לב?

כלים

 

השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל למבוגרים

על מנת למצוא את ביטוח הנסיעות למבוגרים ולבני הגיל השלישי הטוב והמשתלם ביותר כל שעליכם לעשות הוא לבצע השוואת מחירים מתקדמת בשוק הביטוח, השוואת מחירים ייעודית עבור ביטוח נסיעות למבוגרים תאפשר לכם לראות מיד את כל האפשרויות וכל הפוליסות הרלבנטיות שמציעות חברות הביטוח השונות, ותיהנו כמובן מדירוג של מבוטחים המעידים כיצד הייתה חוויית ביטוח הנסיעות הספציפית שלהם. זו הדרך הטובה והאמינה ביותר למצוא את ביטוח הנסיעות למבוגרים הזול והמשתלם ביותר, אך גם כזה שיהיה אמין והוגן (אחרת, הוא לא באמת משתלם...).

חשוב לשים לב לפני שמחליטים על ביטוח נסיעות למבוגרים

כאשר אתם מבצעים השוואת מחירים מסוג זה חשוב לשים לב לכמה וכמה פרטים קריטיים אשר אינם בהכרח זהים בכל פוליסה –

בתור התחלה, שימו לב כי חשוב להצהיר באופן גלוי, מלא ואינפורמטיבי על המצב הבריאותי הקיים של המבוטח/ת, ולספר לחברת הביטוח את כל מה שעשוי להיות רלבנטי. ניתן למצוא כיום פוליסות ביטוח נסיעות למבוגרים גם עבור מצבים רפואיים ובריאותיים קיימים כך שכמעט כל אדם המסוגל לכך פיסית יכול לטוס לחו"ל בראש שקט. אך על מנת שהביטוח אכן יהיה תקף וישלם את ההוצאות הרפואיות שלכם במידה ויהיו כאלו בעת השהייה בחו"ל, חשוב שתהיו כנים ותצהירו אודות כל בעיה בריאותית או מצב רפואי קיימים.

חשוב לשים לב גם למשך הזמן המקסימאלי עבורו תוכלו לקנות את הביטוח. משך זמן זה אינו קבוע ומשתנה עם הגיל, כאשר ככל שהגיל מתקדם יותר כך אורך הביטוח המקסימאלי שניתן לרכוש עבור מבוגרים יורד. כאשר טסים לתקופה ארוכה יחסית (למשל, לביקור משפחתי בן כמה שבועות או חודשים) נקודה זו עשויה להיות רלבנטית במיוחד, כך שחשוב לבדוק אותה מבעוד מועד, לדוגמא ביטוח נסיעות מעל גיל 80 מוגבל בתקופה של עד 30 ימים בעוד ביטוח נסיעות לחו"ל מעל גיל 70 ניתן לרכישה עד 120 ימים כך שאם אתם חוגגים 80 השנה ורוצים לטוס לתקופה ארוכה מומלץ לצאת מהארץ עוד לפני שאתם חוגגים 80 כך תוכלו לטוס לתקופה ארוכה יותר עם ביטוח נסיעות מתאים.

כדאי לבדוק גם האם הפוליסה המוצעת לכם כוללת הטסה רפואית, במידת הצורך, כמו גם אשפוז או ניתוח דחוף, ואף הטסת גופה, לא עלינו. ביטוחי נסיעות שרוכשים בחו"ל לא כוללים את הכיסויים הללו ולכן שווה להשקיע כמה שצריך על מנת שיוכלו להטיס אותכם בחזרה לישראל וכמובן מומלץ לקרוא את כל פרטי הפוליסה הללו, על מנת להיות בטוחים כי אותו מבוגר אשר טס לחו"ל יוצא את הארץ עם הכיסוי הרפואי המלא והטוב ביותר שהוא יכול לקבל.

לא אחת, זה עלול להתגלות כקריטי ומציל חיים...

שתהיה טיסה טובה ונסיעה בטוחה