כולם רוצים כל הזמן לשפץ את הבית, אם זה כדי להרחיב את המטבח, להוסיף חדר או ליצור פינת עבודה בגלל מעבר לעבודה מרחוק. שיפוצים הם לא דבר של מה בכך, לעיתים הם יידרשו הוצאת היתר בניה, לעיתים הם יהיו קוסמטיים אך אין ספק שהם לגמרי באופנה. אז אילו שיפוצים היום נחשבים לנפוצים ביותר ומדוע? הכנו לכם את המדריך השלם.

כלים

 

שדרוג המטבח

אם זה כדי להוסיף אי גדול, מזווה או פינת אוכל מדליקה – שיפוץ המטבח תמיד היה טרנד לוהט והיום יותר מתמיד. כולם מבשלים וכולם שוהים במטבח הרבה שעות, לכן זהו גם אחד השיפוצים הנפוצים בבתים בישראל שהתרבות שלה כמעט כולה מבוססת על אוכל. כיום אנשים דוגלים בהכנסת אור טבעי למטבח, החלפת הארונות הישנים במטבחים מודרניים והטמעת מערכות חכמות המסייעות גם לבישול וגם לנוחות בשהייה במטבח.

 

מהפך לאמבטיה – שילוב של יוקרה עם פרקטיות

אריחי פורצלן, אבן טבעית, מקלחונים מזכוכית וחומרים מרוכבים לאמבטיות פופולריים בזכות העמידות וקלות הניקוי שלהם, מה שמשפר את הפונקציונלית של חדר האמבטיה אך גם מקנה לו מקרה יוקרתי במיוחד. מי לא רוצה להתפנק בחדר אמבטיה גדול, מרווח, עם אור טבעי שמחמיא במראה ואריחים יקרים שנותנים תחושה טובה? כשבוחרים קבלן שיפוצים יש לוודא כי הוא מתמחה בסוג זה של שיפץ וכי יש לו היכולת לקחת את החומרים היקרים הללו ולעשות איתם קסמים.

 

שיפוצים ידידותיים לסביבה

למקרות שלא מדובר על מקום ספציפי לשיפוץ הבית, יש לתת את ההתייחסות לשיפוצים שנעשים תוך שימוש בחומרים ברי קיימא. בשיפוצים ידידותיים לסביבה, השימוש בחומרים כמו עץ ממוחזר, ריהוט ממוחדש, בדים ממוחזרים וצמר נפוצים במיוחד. זה גם יפה וגם פרקטי, והכי חשוב – המחיר בדרך כלל יהיה זול יותר מחומרים חדשים אך האיכות לא נופלת מהם.

 

בית חכם יותר

תשאלו כל שיפוצניק על תכונות של בית חכם והוא כבר יוכל למנות לכם אילו מערכות כדאי לכם להכניס לבית כדי לשדרג לעצמכם את איכות החיים. עם עליית הבתים החכמים, חומרים מתקדמים טכנולוגית זוכים לביקוש הולך וגובר. חומרי חיווט ומיגון מיוחדים משמשים כדי להתאים למערכות בית חכם, המבטיחים אינטגרציה ופונקציונליות, גם חומרים חסכוניים באנרגיה, כמו חלונות זכוכית חכמים שמכוונים את השקיפות על סמך עוצמת האור זוכים לתשומת ליבם של אנשים רבים שמעוניינים להתקין אותם בביתם.

 

פינת עבודה למשנים כיוון בקריירה

אם יש משהו שהשנים האחרונות לימדו אותנו – אין דבר צפוי. גם בקורונה וגם בחרבות ברזל אנשים עברו לעבוד מרחוק, יחד עם לימודים של הילדים מהבית והרבה המולה, רבים מצאו צורך לאלתר פינות עבודה בתוך הבית, אך רבים בחרו ליצור ממש חדר עבודה קטן במסגרת שיפוץ. כל קבלן רשום יוכל לספק את הסחורה באמצעות תכנון מוקפד וניסיון מתאים, יש לבחור פינה בבית שמתאימה לשיפוץ ולהתאים אותה כחדר עבודה שקט ונעים.

מעוניינים לבצע שיפוץ בבית ולא יודעים היכן להתחיל? מחפשים אחר קבלן מומלץ? כנסו לאתר https://www.hashiputznik.com/ וקבלו את כל המידע שחיפשתם.