ילדים חובבי גיימינג עוברים בין עולמות, יוצאים למסעות והרפתקאות, פוגשים בדמויות, מפליגים עם הדמיון ומשכללים תוך כדי את כישורי החשיבה היצירתית.
עולם המשחקים לא מפסיק להפתיע בכותרים ובמשימות ואתגרים והילדים נרגשים להתחיל משחק חדש כאשר בין הדמויות המתחלפות, התפאורה המשתנה והפעילויות יש כוכבי על ששומרים על מעמדם המתמשך כגיבורי גיימינג בלתי מעורערים – כאלה הם האחים סופר מריו.
המשחק הוותיק שגדלו עליו שחקנים רבים ממציא את עצמו בלי הפסקה והפך לתופעה תרבותית עולמית כולל מרצנדייז וסרטים ופשוט אי אפשר לעמוד בקסם של האחים ויתר הדמויות שמלוות אותם לאורך המסע.

כלים

 

הקסם של סופר מריו לא פג


במרוצת השנים הפכה התופעה של האחים לבינלאומית וגם השכלולים הטכנולוגיים אפשרו את תוחלת החיים הארוכה והמרעננת של המשחק. העיצוב הגרפי השתפר, האינטראקציה הפכה למרתקת במיוחד כאשר הדמויות החמות והאנושיות של מריו לואיג'י הנסיכה פיץ' ויושי ועוד ממשיכות להלך קסם.
המשחקים עצמם מציעים חוויות משתנות, כך שאין רגע משעמם במשחק. לפעמים השחקנים נדרשים לשחרר את הנסיכה פיץ' ולעיתים לעבור בהצלחה בין מסלולים, להתאמן על כישורי הספורט שלהם, להתמודד עם אתגרים שונים. המשחקים עברו שינויים קונספט.
למשל, החלו את דרכם בגרסאות של me & Watch ואחר כך השתנו כמו גם כוחות חדשים שמריו עצמו קיבל כמו אקססוריז מסוימים שנותנים לו כוחות מסוימים מחליפת דובון ועד כוח נוצה ונוספו פעילויות יצירתיות כמו פאזלים וטורנירים של ספורט וכל זה בדרך פעלתנית ומלאת אקשן שמעוררת בילדים סקרנות ומרתקת אותם להלך הרוח של המשחק.

דמויות ששובות את הלב


הילדים גם הולכים שבי אחר סופר מריו דמויות קבועות ואורחות שמשתתפות בכותרים. ביניהן אפשר לציין את מריו השרברב האיטלקי בעל הכובע האדום המזוהה עמו שהפציע בהופעת בכורה במשחק דונקי קונג וזכה לתהילה ונשאר עמנו תוך שהוא מחליף מקצועות במשחקים השונים, לעיתים במרוצים ולעיתים בפאזלים ומשימות שונות. לואיג'י אחיו של מריו תפס יותר זמן במה ככל שעבר הזמן כאשר הוא עצמו לבוש בחולצה ירוקה וכובע ירוק והוא קצת האנדרדוג במשחקים אבל קשה שלא לחבב אותו.
לצידם יש את הנסיכה פיץ' שהיא הנסיכה המקסימה שנמצאת במצוקה ורוצים להציל אותה, כל פעם מחדש, כאשר היא נקלעת לצרה – חיה בטירה עם הקרפדות הנאמנות שלה.
יושי הוא דמות נוספת אהובה בקרב השחקנים הצעירים והמבוגרים כאחד. זהו דינוזאור ירוק המאופיין בלשון ארוכה באמצעותה הוא יכול לאכול דברים קטנים ואפילו גדולים ולהפוך חפצים ואויבים לביצים שמהוות עבורו כלי נשק ותכונה נוספת המזוהה עמו היא הריצה המאוד מהירה שלו. טואוד הוא דמות חביבה נוספת, העוזר הנאמן של הנסיכה פיץ' ויש עוד הרבה דמויות שמפציעות במשחקים השונים והופכים את עולמו של סופר מריו לכה מרתק ודינאמי.

חוויה נהדרת לגיימרים הצעירים


סופר מריו מציע גם חוויית משחק אטרקטיבית להפליא כאשר כל משחק שונה מאחר, אבל עדיין שומר על התפאורה הייחודית והאווירה המזוהה עם המותג וכמובן, הדמויות האהובות.הילדים נהנים ממשחק אטרקטיבי באמצעות נינטנדו סוויץ' כאשר הם יכולים לשחק לבד או ביחד וליהנות גם מאינטראקציה משותפת עם ההורים או חברים בעולם שכולו קסם.לסופר מריו יש מצד אחד עוד תמימות ונוסטלגיה, ברוח המשחקים של פעם ולכן, הורים רבים שגם הם שיחקו בעצמם בסופר מריו אוהבים להנחיל את האהבה הגדולה שלהם לעולם של מריו לילדיהם ומצד שני, מדובר בסדרה שלא מפסיקה להתפתח עם כותרים חדשים וכותרים וותיקים שיוצאים מחדש ומתגלים גם על ידי הדור הצעיר שטרם הכיר אותם.