אחד הרגעים המרתיעים בכניסה וברישום לאתר היכרויות, מתרחש אל מול ריבוי השאלות האישיות, במגוון נושאים ותחומים, חלקם אישיים למדי.

הצורך במילוי פרטים והשאלות הרבות, באים לסייע בבניית פרופיל משתמשים מדויק, שיאפשר יצירת חיבורים והתאמות מבוססי מידע, לחשיפה לפרופילים בעלי מאפיינים קרובים ומטרות דומות.

כלים
קרדיט תמונה: freepik
קרדיט תמונה: freepik

 

כניסה ורישום לאתר היכרויות נוגעים בצורך של אנשים בחיבור, בזוגיות ובאינטימיות, צרכים שמרבית האנשים מעדיפים לשמור לעצמם ולחשוף בפני אנשים קרובים בלבד. נוסף לזאת, ניתן למצוא פערים גדולים ברמת הפתיחות המתאפיינת באתרי ההיכרויות, וכוללת קבלה של כל סוגי ההיכרויות ומטרות הקשר המבוקש, אל מול מסגרות אחרות, חברתיות ומשפחתיות, שעשויות להיות שמרניות יותר.

הפתרון? חיפוש אחר אתר הכרויות דיסקרטי, המציע פלטפורמה נוחה, נגישה ופרטית, לצרכי היכרות, שיעניק את הפרטיות הנדרשת, עד לשלב בו תבחרו לצאת לאור. או שלא...

כל הכלים והיישומים שחשוב לשים לב אליהם ברישום לאתר היכרויות

ניתן למצוא ברשת לא מעט אתרי היכרויות ואפליקציות, שנותנים מענה לצרכים ולאוכלוסיות שונות. בבחירת אתר היכרויות יש לוודא מספר פרמטרים חשובים:

1. אתר על פני אפליקציה- אפליקציות ההיכרויות מבוססות על שימוש בנתונים אישיים מן הטלפון הנייד, בניהם נתוני מיקום, חיבור לחשבון גוגל, חיבור לרשתות חברתיות ויישומים נוספים המצויים על הנייד. מטבע הדברים מדובר בפלטפורמה שמתבססת על שיתוף מידע רב, שאינו בהכרח רלוונטי, הכניסה לאפליקציה לאחר הרישום הראשוני מתבצעת מן הנייד ללא תהליך זיהוי מחודש, מה שיוצר רמת אבטחה נמוכה. נרשמים אשר הפרטיות חשובה להם, אתרי היכרויות יספקו רמת דיסקרטיות גבוהה יותר.

2. אתר מאובטח- אתר מאובטח הוא אתר המגן על הנרשמים הן מפני חשיפה לא מבוקרת, והן מפני הונאות בכרטיס אשראי, המשמש לצורך תשלום בגין המנוי (מהר מאוד תגלו שתשלום כזה נדרש, ובלעדיו חוויית הגלישה וההיכרות מוגבלת מאוד).

3. אפשרויות רישום- במטרה להקל על הנרשמים מתהליך רישום מסורבל, אתרים רבים מציעים רישום באמצעות הפייסבוק או בהתבסס על פלטפורמה חברתית אחרת. מומלץ לבחור ברישום עצמאי באתר ללא מתן גישה לפלטפורמות נוספות. רישום כזה גם יבטיח את שיתוף המידע שבחרתם בלבד, וגם יאפשר לכם להקדיש זמן לדרך בה תרצו להציג את עצמכם, ולהגדיר בצורה אופטימלית את הציפיות מבן/בת הזוג המיועדים.

4. סוג הקשר- אתר דיסקרטי הוא גם אתר שמכבד את זכותם של המנויים והמצטרפים להגדיר ולבחור בסוגי קשרים ומטרות קשר שונות, ללא שיפוטיות, ומעניק למנויים את האפשרות ליצור שקיפות שתבטיח תיאום ציפיות והוגנות, לצד איתור בני ובנות זוג, בעלי מטרות דומות. סוג הקשר המיועד עשוי להיות למטרת נישואין, חיפוש אחר זוגיות מחייבת, בחירה בזוגיות פתוחה ומאפשרת והגדרות קשר נוספות. כאשר האתר מגביל את ההגדרה למחפשי הזוגיות המחייבת והמסורתית בלבד, הוא אינו מנפה את אלו שחושקים בקשרים פתוחים וליברליים יותר, אלא מצריך מהם לשקר ולעגל פינות.

5. תמונה- אתרי היכרויות מבקשים מן המצטרפים להעלות תמונה עדכנית, ורצוי יותר מאחת. בקשה זו מתבססת על ההבנה שמראה חיצוני הוא פרמטר המשפיע על המשיכה והחיבור. לא מומלץ להימנע מהעלאת תמונה, כשם שלא מומלץ ליצור התקשרות עם מי שמסרב לשתף בתמונה, מחשש לפרופילים שמאחוריהם לא עומד האדם המוצג בפרופיל. מי שחושש מחשיפה אל מול מכרים, קולגות או בני משפחה בפלטפורמת ההיכרויות, נכון יהיה לבחור בשיתוף תמונות בפרטי ובאישור בלבד.

אתרי ההיכרויות מעניקים מרחב נוח ובטוח להתקשרות ראשונית ולהיכרויות לכל מטרה, ללא שיפוטיות ותוך יצירת פלטפורמה דיסקרטית. חשוב לנהוג בזהירות ובאחריות, להעמיק מעט בהיכרות ובשיח במסגרת האתר בטרם המעבר לתקשורת אישית ולחשיפת מידע, לקיים מפגשים ראשונים במקום ציבורי בלבד, ולזכור כי דיסקרטיות ופרטיות הן אמנם נדרשות, אולם סודיות מוגזמת עשויה להעיד על חוסר כנות.

הכתבה באדיבות אתר הכרויות ריצ'מי >>