פסח ממש עוד רגע כאן וזהו הזמן המושלם לפצוח בניקיון יסודי של הבית. עם המוצרים הנכונים תוכלו לנקות את הבית ביעילות שיא ולקבל תוצאה מצוחצחת ונעימה. בחצי חינם תוכלו למצוא מגוון של מוצרי ניקיון נהדרים, בעלות סופר משתלמת שלא תמצאו בשום מקום אחר! המשיכו לקרוא כדי לגלות כיצד תוכלו להכין את הבית לפסח בצורה כי טובה שניתן.

כלים
קרדיט תמונה: freepik
קרדיט תמונה: freepik

 

חמישה טיפים לבית נקי

כדי לעזור לכם להכין את הבית שלכם לחג הפסח, אספנו עבורכם חמישה טיפים מעולים שיבטיחו לכם בית נקי.

1. הכשרת כלי המטבח לפסח, כדי שתוכלו לדעת בוודאות שכל הכלים שלכם נקיים מחמץ. עבור כלים שבהם מתבצע בישול, תצטרכו להרתיח/לחמם בהם מים או ללבן אותם באש כדי להכשירם. לדוגמה, בתנור כדי שהתנור יוכשר אחרי שניקיתם את שאריות החמץ המתינו 24 שעות , הפעילו את התנור למשך כשעה או יותר על החום הגבוה ביותר והתנור מוכן לפעולה.
חשוב מאוד לא להשתמש בכלים כיממה לאחר ההכשרה.

2. ניקוי האבנית מראשי המקלחת והברזים. כל שעליכם לעשות הוא לטבול את הכלים בכלי שבו יש חומץ מהול במים למשך מספר דקות. בסיום, תוכלו פשוט לשטוף את האבנית עם מים חמים.

3. הסרת כתמים ממשטחים ביעילות. כדי להסיר כתם ממשטח כמו נירוסטה או שיש, השתמשו בתערובת של אבקת סודה לשתייה ולימון טרי. השאירו את התערובת על הכתם מספר דקות ונגבו עם מטלית לחה. מומלץ לבצע בדיקת עמידות בנקודה נסתרת לפני שתעשו שימוש בתערובת על הכתם. תוכלו לרכוש גם תרסיס לניקוי כללי המשלב אבקת סודה שיסייע לכם להסיר כתמים בצורה דומה בקלות יתרה.

4. מה עם הרצפה? רצפה נקייה תעזור ליצירת תחושה אמיתית של בית נקי. לניקיון יסודי באמת הוסיפו חומץ לנוזל השטיפה, כדי להשמיד חיידקים או עובש המצטברים בין חריצי הרצפות. אם יש לכם פרקט בבית הקפידו להשתמש בחומר ניקוי המיועד לפרקט, שלא יפגום בעץ.

5. להסרת שומנים מכלי המטבח כמו התנור או כלי הבישול. לפני השימוש במסיר שומנים מומלץ לרכך את הצטברויות השומן באמצעות מים חמים או אדים. לאחר מכן השתמשו במסיר שומנים עוצמתי, אך ודאו שאתם עוטים כפפות לניקיון כדי להגן על עור כפות הידיים.

Logo Perfect 54230

הכירו את PERFECT מותג הבית של חצי חינם

אנו שמחים להזמין אתכם להכיר את PERFECT מותג הבית של חצי חינם. מוצרי הניקיון של המותג יאפשרו לכם להשיג בית נקי בחיסכון ענקי!

תחת המותג פרפקט תמצאו שלל חומרי ניקיון יעילים ועוצמתיים, אשר יתאימו בדיוק לצורכי הניקיון שלכם.
מוצרי ניקיון למטבח, עבור הסרת שומנים והברקת כיורים וברזים. יש לנו גם מוצרים מדהימים לניקיון כללי כמו מסירי לכלוך המשלבים גם חומץ או אבקת סודה, מטליות לחות לניקוי ואפילו תרסיסים לניקוי שטיחים ורהיטים. המותג כולל גם מוצרים לניקוי רצפות, ניקוי כלים, תכשירים לניקוי כביסה ועוד.

את מוצרי הניקיון של מותג הבית של חצי חינם ניתן לרכוש אונליין באתר
https://shop.hazi-hinam.co.il/

או להגיע לאחד משבעת הסניפים שלנו:

שני סניפים בחולון: המרכבה 31, הכישור 22.

שלושה סניפים בראשון לציון: משה לוי 8, לחי 16 ובהכשרת הישוב 3.

סניף אחד בפתח תקווה: באם המושבות.

סניף אחד בהוד השרון: במתחם שרונים.

שיהיה לכולם חג שמח ונקי