יונים מהוות מטרד לא קטן, הן מבחינת הרעש שהן מסיבות והן מבחינת הריח שהן יוצרות והחיידקים והמזיקים שהן מביאות עימן. אם יש יונים במגיעות באופן תדיר לחלונות ביתכם או למרפסת שלכם, חשוב מאוד שתדעו כי עליכם להזמין איש מקצוע הקרוי מדביר. איש מקצוע זה יבחר את השיטה הנכונה והמתאימה ביותר לצורך הרחקת יונים לצמיתות.

כלים

 

איזה שיטות הרחקת יונים קיימות

כיום ניתן למצוא שיטות שונות הרלוונטיות לצורך הרחקת יונים וחשוב כאמור לבחור את השיטה המתאימה והיעילה ביותר לצורך הרחקת היונים לתמיד. חשוב מאוד לזכור כי ישנן גם שיטות הדברה שונות שניתן לבחור בהן במידה ושיטות הרחקת היונים לא מספקות את התוצאה הרלוונטית. כמובן שחשוב מאוד לבחור מדביר מקצועי ומנוסה שיש לו תעודת מדביר וזאת בכדי שיבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר. בין השיטות להרחקת יונים שניתן למצוא כיום הן:

ראשית כל רשתות יונים. ניתן להרחיק את היונים באמצעות רשתות וכן למנוע מהם כניסה לחללים שונים בין שזה למרפסת, לפרגולות, למסתור הכביסה ועוד. הרשתות עמידות וחזקות ויכולות לשמש לאורך שנים רבות. ניתן להתאים אותן לחיפוי הבניין.

שיטה נוספת היא שיטת הדוקרנים. הדוקרנים מהווים את אחת מהשיטות הפופולאריות ביותר עבור הרחקת יונים לצמיתות. הם ניתנים להתקנה על משטחים שונים לרבות בטון, עץ או אבן. באמצעות הדוקרנים ניתן להרחיק את היונים בצורה יעילה מבלי לפגוע בהן. הדוקרנים גורמים ליונים להימנע מלעמוד על משטח.

שיטה נוספת היא שימוש בסליל קפיץ. מדובר על סליל אשר יוצר משטח שאיננו מאפשר ליונים לעמוד עליו. מניחים אותו על אדן החלון וכן המעקות. הסליל עושה את העבודה בצורה הטובה והיעילה ביותר ולא גורם לפגיעה ביונים. בנוסף לכך מדובר על פתרון קל ונוח אשר מביא לתוצאות טובות וכמה שפחות התעסקות.

כיצד מתאימים את שיטת הרחקת היונים הרלוונטית ללקוח?

כדי להתאים את השיטה הנכונה והמתאימה לכל לקוח, חשוב להבין את חומרת הבעיה שהוא מתמודד עימה. אם הלקוח ניסה את כל שיטות הרחקת היונים והן נמצאו כלא יעילות, הרי שניתן להיעזר בשיטת הדברת יונים. כך או כך, חשוב מאוד לבחור רק במדביר מקצועי שיתאים שיטת הרחקה או הדברה רלוונטית לכל לקוח. אם אתם מחפשים מדביר מקצועי ומנוסה בתחום, כדאי שתבחרו את סוף טוב הדברה.