כל מי שרוצה ליהנות מספא על כל הפינוקים אשר טמונים בחובו, חשוב שידאג לבחור הן את מרכז הספא והן את חבילת הספא בתבונה.
בכדי לסלול לכם את הדרך לעבר הבחירה הנכונה, להלן מספר פרמטרים אשר אם תבחרו לשים עליהם דגש, תוכלו להשיג את המטרה 

 

להכיר את כל האפשרויות

רוב מרכזי הספא מציעים מספר חבילות ספא לבחירה ובין היתר: חבילת יחיד וחבילת ספא זוגית רומנטית.
עכשיו, תכולת החבילה יכולה להשתנות בין מרכז ספא אחד לאחר, כאשר, חבילות ספא יכולות לכלול בין היתר:

טיפול גוף – כאן יש לקחת בחשבון שהיצע הטיפולים יכול להשתנות בין מרכזי הספא וכך גם אורכו של הטיפול – ולכן, כדאי לשים דגש על הנושא הזה בהליך הבחירה כאשר אורך טיפולי הגוף יכול לנוע בין 40 ל-60 דקות – כאשר, האינטרס שלכם הוא ליהנות מהטיפול הארוך ביותר – מבלי שהאורך יפגע באיכות. ארוחה/ נשנושים – בחלק מהמקרים חבילת הספא יכולה לכלול ארוחה מלאה או נשנושים שונים כמו: שמפניה, פירות טריים, עוגיות, קפה ופינוקים אחרים – לפעמים בכוחו של כיבוד או של ארוחה לשדרג במידה רבה את החבילה.שימוש במתקני ספא – ברוב המקרים, חבילת ספא תכלול גם את האפשרות לעשות שימוש במתקני הספא שבמרכז. במקום הזה, כדאי לבדוק באלו מתקנים מדובר – בחלק ממרכזי הספא ישנה בריכת שחיה, ג'קוזי, סאונה ועוד.. כך שאם יש לכם העדפות בנושא, כדאי לבדוק גם את הפרטים הללו בהליך בחירת הן מרכז הספא והן החבילה.

להבין את העלויות

טווחי המחירים של חבילות ספר הינם רחבים ומושפעים מלא מעט פרמטרים ובין היתר: מה החבילה כוללת בתוכה, שיקולים שונים של מרכז הספא, מיקום גיאוגרפי ועוד..
כדאי לערוך סקר מחירים מקדים ולוודא, שאכן מדובר במחיר הוגן – ביחס למה שאתם מקבלים.
פרמטר נוסף עליו חשוב שתשימו דגש הוא בעובדה שניתן למצוא לא מעט שוברים והנחות אשר יאפשרו לכם ליהנות מחבילת הספא המושלמת במחיר האטרקטיבי ביותר.

 

להבין אם יש דרישות מיוחדות

במקרים רבים, הסיבה בגינה עולה הצורך לרכוש חבילת ספא, היא בכדי להפתיע או לפנק בת או בן זוג או בכדי להעניק את החבילה כמתנה, ליום הולדת, ליום אהבה, ליום נישואין ולאירועים אחירם.
אם יש לכם בקשות מיוחדות כמו מחווה מסוימת, קישוטים מיוחדים וכיוצא בזה.. כדאי לשים דגש גם על הנושא הזה בבחירת מרכז הספא ולוודא שאותו המרכז אכן ערוך לספק מענה על הדרישות המיוחדות שלכם.

 

דגש על פרמטרים נוספים

בהליך בחירת מרכז ספא חשוב לשים דגש גם על פרמטרים נוספים ובין היתר: הימים ושעות הפעילות של הספא (יש לוודא שניתן להגיע ולממש את החבילה גם בימים ובשעות אשר נוחים בעבורכם). מיקום מרכז הספא (חשוב לבדוק שמרכז הספא נמצא במקום שנוח לכם להגעה). כדאי לבדוק גם רקע לגבי המטפלים – בסופו של דבר גולת הכותרת של חבילת הספא יהיה טיפול הגוף וכדאי לוודא שהמטפל אשר יעניק לכם את הטיפול הוא איש מקצוע אדיב.
חוות דעת והמלצות – בכדי ליהנות מכל מה שיש למרכז ולחבילת ספא להציע, כדאי לשים דגש גם על חוות דעת והמלצות של לקוחות – כאשר, בהתבסס על כך ניתן להגיע להבנה גם לגבי האווירה במרכז הספא, לתודעת השירות ולפרמטרים הקטנים אשר בכוחם להפוך את החוויה והביקור בספא למהנה, נעימה ואפילו בלתי נשכחת...

דגש על כל הפרמטרים הללו, יפתח לכם צוהר לבחירה בחבילת הספא המושלמת – וברגע שעשיתם את הבחירה, כל שיישאר לכם לעשות, זה לפנטז על האווירה, טיפולי הגוף המושקעים, חלוק רחצה הרך והנעים ושאר הפינוקים מהם ניתן ליהנות אך ורק במרכז הספא.