העיר תל אביב היא העיר המרכזית באזור השפלה והמרכז, בה נוכל למצוא מגוון רחב של מקצועות לעסוק בהם, לימודים מכל התחומים, אזורי בילוי, ים, תרבות ועוד מגוון של אטרקציות והזדמנויות קוסמות. לצד כל אלו העיר מספקת גם מגוון עצום של מגורים, בין אם מדובר בדירות מפנקות במרכז ובצפון העיר ועד אל הפתעות נדלן כאלו ואחרות. לכן בין אם אנו משקיעים צעירים או משפחה גדולה, נוכל למצוא מגוון רחב של דירות החל מאזורים מרכזיים במיוחד בעיר ואל האזורים הכי הכי נחשבים גם בעבור הילדים שלנו וגם בעבור הבילויים שלנו(וגם שלהם).

קרדיט תמונה: FREEPIK
קרדיט תמונה: FREEPIK

 

דירות למכירה בתל אביב ונתחיל מהצפון: האזור הצפוני של העיר תל אביב, נחשב להרבה יותר מרווח, בעל מוסדות ציבוריים משובחים כמו בתי ספר שונים, מתנסים, פארקים ועוד. עם זאת נוכל למצוא באזור זה דירות משכונת הדר יוסף ועד אל אזורי חן שיתאימו לכל אחד מאיתנו. לשם דוגמא דירה בת שישה חדרים ברחוב חיים לבנון המספקת כ120 מ''ר בקומה שנייה מתוך 8 קומות, תעמוד במחיר של כ5.8. מנגד ברמת צהלה נוכל להנות מדירה בעלת 3 חדרים בקומה 3 מתוך 4, בעלות של 3.6 מיליון שקלים. בנוסף נוכל להנות גם ממרפסת, סלון ומטבח מרווחים יחד עם ממ''ד. דירה זו ממוקמת באזור די מרכזי באזור צפון תל אביב, המאפשר גם גישה מהירה אל אזורים מרכזים בעיר ואל הפארקים באזור.

דיות למכירה ביפו ובמרכז

באזור היפואי של העיר תל אביב נוכל להנות לא רק מהקרבה אל הים, מהבנייה האותנטית אלא גם כן ממגוון עצום של דירות. אחת מהן היא דירה הממוקמת ברחוב שוק הפשפשים, דירה בת 2.5 חדרים הנושקת אל הים ותעניק לרוכשים אותה בריזה מהים על בסיס קבוע. הדירה יחסית קטנה עם כ56 מ''ר אך בעלת תקרות גבוהות, חדרים מרווחים ולאחר שיפוץ והעלות נושקת ל3 מיליון שקלים. באזור המרכז של העיר תל אביב נוכל להנות לא רק מהים, אלא גם ממנעד אטרקציות קרובות מרחק הליכה לאורך כל השנה. דירה אחת המדגימה מגורים כאלו היא דירה ברחוב כרם התימנים ומציעה 2 מרפסות, 3 חדרים וכ70 מ''ר יחד עם מעלית וחניה כשהמחיר הוא 5.6 מיליון שקלים.