המחשב הקיים כבר לא מספק את הסחורה? הפעולה הנדרשת תהיה לנסות לבנות מחשב גיימינג. אך בניית מחשב גיימינג לא תהיה פשוטה כמו שאתם אולי מדמיינים אותה. בתוך המחשב שמגיע לרוב מוכן יש המון רכיבים קטנים שמאפשרים לו לעבוד כמצופה. בחירה אחת לא נכונה עשויה לגרום למחשב לעבוד בצורה פחות אפקטיבית. אז מה אתם צריכים לקחת בחשבון בעת בניית מחשב גיימינג? יש כמה דברים שחובה לבחון אותם טרם הבניה. כך תוכלו להביא את עצמכם למצב שבו אתם מוציאים את המקסימום מהאופציה הזאת.

כלים
קרדיט תמונה: freepik
קרדיט תמונה: freepik

 

הגדירו את התקציב בצורה ברורה

היתרון של בניית מחשב גיימינג באה לידיי ביטוי בעלויות האטרקטיביות. תוכלו לבנות מחשב איכותי במחיר יחסית שפוי לעומת מחשבים מוכנים שמגיעים עם תג מחיר גבוה. הגדרת התקציב מראש תאפשר לכם לדעת כי אתם פועלים במסגרת הגבולות הקיימים. מי שלא יקציב לעצמו תקציב ימצא את עצמו מתפזר לכל עבר. מספיק שתוסיפו רכיב אחד יקר, והעלות של המחשב תהיה גבוהה פי כמה. אל תגרמו לעצמכם להוציא מעבר למה שאתם מוכנים להוציא. נדגיש כי גם עם תקציב מוגבל יהיה אפשר לבנות מחשב גיימינג מעולה.

הבינו את הציפיות שלכם מהמחשב

כדי שהמחשב יספק את הסחורה יהיה עליכם להבין מה אתם מצפים ממנו. הציפיות שלכם הן אלה שיקבעו מה אתם אמורים לעשות ואיך תבנו את המחשב המושלם. איך אתם מצפים מעצמכם לבנות מחשב מבלי להבין את המטרות הבסיסיות? גם טכנאי מחשבים בחולון ישאל אתכם את השאלות האלה. הוא ירצה לדעת כי המחשב יבצע את כל הפעולות שאותן אתם רוצים שהוא יבצע. הציפיות של מישהו אחד יכולות להיות שונות בתכלית מהציפיות שיהיו לכם. תיאום ציפיות טרם בניית המחשב ימנע כל מיני בעיות שונות שרק ירחיקו אתכם מהשגת התוצאה הרצויה.

הכירו את הרכיבים השונים במחשב

אומנם אף אחד מכם לא טכנאי מחשבים בחולון, אך עדיין חייבת להיות לכם הבנה. לא תוכלו לבנות מחשב גיימינג מבלי להכיר את הרכיבים השונים שאיתם אתם נדרשים להתעסק. זה מה שעושה את ההבדל בין בונה מחשבים ממולח לבין עוד סתם בונה מחשבים. המטרה שלכם תהיה להכיר בצורה בסיסית את כל הרכיבים כדי שתוכלו לבחור אותם בתבונה. בחירה אחת שגויה עשויה לגרום למחשב לעבוד בצורה פחות טובה ממה שאתם מצפים לעצמכם. כיום תוכלו למצוא מדריכים שונים שנועדו כדי לעשות לכם סדר בכל הבלגן.