בבואכם לקנות מזון לחיות המחמד שלכן, האם אתם מעדיפים לרכוש אותו באינטרנט או בחנות פיזית? מחקר שנערך לאחרונה בחן את התנהגות הצרכנים סביב מכירת מזון לחיות מחמד ומצא כי ישנן כמה מגמות ברורות בין אלו שקונים מזון לחיות מחמד שלהם באינטרנט, לבין אלו שקונים אותו בחנויות.

 

כלים

 

אז היכן קונים יותר?

המחקר מצא כי הרוב המכריע של רוכשי מזון לחיות מחמד (87%) רוכשים את המזון שלהם לחיות מחמד בחנויות. עם זאת, ישנה מגמה הולכת וגוברת של צרכני מזון לחיות מחמד שרוכשים את המזון לחיות מחמד שלהם באינטרנט. למעשה, מגמה זו צומחת בהתמדה במהלך השנים האחרונות ואינה מראה סימני האטה. המחקר מצא גם שצרכנים מקוונים נוטים להיות צעירים יותר ובעלי הכנסה גבוהה יותר מאשר קונים בחנויות.

באינטרנט או בחנות פיזית

כשזה מגיע לקניית מזון וציוד לחיות מחמד, יש לך שתי אפשרויות עיקריות: לרכוש באינטרנט או בחנות פיזית. יש יתרונות וחסרונות בשתי האופציות, לכן חשוב לשקול מה הכי טוב עבורך ועבור חיית המחמד שלך.

אחת הסיבות היא שלעתים קרובות זול יותר לקנות מזון לחיות מחמד באינטרנט. הסיבה לכך היא שלחנויות מזון לחיות מחמד יש עלויות תקורה גבוהות, כגון שכר דירה ומשכורות לצוות, אותן הן צריכות להחזיר באמצעות המחירים שלהן. סיבה נוספת שאנשים עשויים לבחור לרכוש את המזון לחיות המחמד שלהם באינטרנט היא גורם הנוחות. זה יכול להיות הרבה יותר קל להזמין מזון לחיות מחמד באינטרנט ולקבל אותו במשלוח עד הדלת מאשר ללכת לחנות ולשאת את כל השקים הכבדים הביתה.

אם אתה רוצה לראות ולגעת באוכל לפני שאתה קונה אותו, אז חנות פיזית היא כנראה ההימור הטוב ביותר שלך. כך תוכלו לדבר עם הצוות ולקבל את המלצותיו ותוכלו לוודא שהאוכל טרי. עם זאת, חשוב לציין שלא כל חנויות חיות המחמד דומות, לחלקן אולי אין מבחר רחב של מוצרים, ואחרות עשויות שלא למכור מזון איכותי.

איך בוחרים חנות חיות?

כשזה מגיע לבחירת חנות המזון לחיות מחמד הטובה ביותר עבור הצרכים שלך, יש כמה גורמים שאתה צריך לקחת בחשבון. המחיר, המיקום שירות לקוחות והאיכות של המוצרים. הם כולם דברים שחשוב להסתכל עליהם בעת קבלת ההחלטה.

שירות לקוחות

שיהיה כיף להגיע לחנות החיות שלך עם חיוך!

חוות דעת

בחיפוש בגוגל "חנות חיות" תמיד תמצאו חוות דעת של קונים, לכן חשוב כן לחפש דרך האינטרנט וככה אפשר להבין לגבי שירות הלקוחות של אותן חנויות.

מחיר

המחיר הוא ללא ספק גורם חשוב שיש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת חנות מזון לחיות מחמד. אתה רוצה לוודא שאתה מקבל את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלך ושאינך מוציא יותר מדי על מוצר שחיית המחמד שלך לא צריכה. המיקום הוא גם חשוב, מכיוון שאתה רוצה לוודא שהחנות קרובה  ונגישה לך. אם זה לא נגיש וקרוב אליך, סביר להניח שלא תגיע לשם על בסיס קבוע.

מוצרים

איכות המוצרים היא גם גורם חשוב שיש לקחת בחשבון. אתה רוצה לוודא שאתה מאכיל את חיית המחמד שלך במזון הטוב ביותר האפשרי ושהוא לא מלא בחומרי מילוי או חומרים משמרים. מספר חנויות מזון לחיות מחמד מציעות אפשרויות אורגניות וטבעיות, שעשויות להיות שוות את העלות הנוספת.

קח בחשבון את כל הגורמים הללו בבחירת חנות מזון לחיות מחמד ואיפה כדאי לרכוש דרך האתר או בחנות פיזית ובטוח שתמצא את החנות והבחירה המושלמת לצרכים שלך!