הימצאותו של חדר ארונות בסמוך לחדר השינה יוצר נוחות מקסימלית עבור בני הבית. כאשר הארון אינו ממוקם בתוך החדר אלא מחוצה לו, נוצר מצב שחדר השינה הוא יותר מרווח.

כלים
ארון הזזה 160
ארון הזזה 160

 

תכנון של חדר הארונות

התכנון האדריכלי בדירות רבות הוא שקיימת נישה שהיא ייעודית למיקומו של חדר ארונות. לכן נוח למקם בו ארון בעל דלתות הזזה. באופציה זו של דלתות לא מבזבזים שטח בעת פתיחת הדלתות. מעבר לכך כאשר הדלתות נשארות פתוחות, זה חוסם את המעבר ויוצר גישה מאד לא נוחה.

לכן האופציה האידאלית היא להזמין ארון הזזה 160 אשר המידות שלו מתאימות באופן מדויק לנישה זו. מדובר בגודל ארון שהוא אידאלי ואפשר לחלק אותו לשתי דלתות הזזה וכך ליצור מחצית עבור הפריטים של אחד מבני הזוג והמחצית השנייה של בן הזוג השני.

יתרונות של ארון הזזה

ארון הזזה הוא ארון פרקטי מאד כיוון שאפשר בעת ההזמנה לבקש חלוקה אינדיבידואלית שנוחה לכל אחד מבני הזוג. זו יכולה להיות חלוקה שונה בשני צידי הארון. יש אפשרות בחלקו הפנימי להציב כמה מדפים עבור הבגדים המקופלים. כמו כן שטח גדול או שטח קטן עבור מתלים וזאת בהתאם לכמות הביגוד לתלייה שיש לכל אחד מבני הזוג.. מגירות עמוקות להלבשה תחתונה ולגרביים הן אופציה נוחה ביותר ובנוסף לכך מגירה שטוחה שהיא מחולקת עבור פריטי אקססוריז, כמו צעיפים, כפפות, תכשיטים ועוד.

תכנון המראה החיצוני של ארון הזזה

כאשר מזמינים ארון הזזה 160 אפשר לתכנן גם את הנראות החיצונית שלו. מדובר בשתי דלתות גדולות ויציבות אשר נעות בחופשיות על גבי מסילה מאסיבית. אפשר לבחור את הגוון של העץ על פי רצונם של הלקוחות ובהתאמה עיצובית לפריטי הריהוט הנוספים שקיימים בחדר השינה או המיטה השידה, השטיחים הקטנים והווילון על החלון.

יש אפשרות ששתי הדלתות יהיו בעלות נראות זהה ויש גם אפשרות שאחת מהן תהיה בגוון עץ והשנייה תשמש כמראה. קיימת אופציה ייחודית של הוספת פסי קישוט על גבי שתי הדלתות, או על גבי אחת מהן אם השנייה היא מראה.

התוצאה הסופית היא ארון הזזה 160 שהוא מרשים מאד בנראות החיצונית שלו. מעבר לכך הוא פרקטי מאד ובני הזוג ייהנו מהעובדה שקל להם לסדר את פריטי הביגוד השונים במיקומים שתואמו עבורם לכן חשוב מאד לתכנן נכון את החלוקה הפנימית לשימוש מוצלח.