ארון הוא אחד הרהיטים הכי חשובים בחלל, ולא בגלל שהוא כזה דומיננטי בעין. הוא משמש לאחסון בגדים וחפצים אישיים שיקרים לליבנו. בדיוק בגלל זה חשוב שתדעו בדיוק מה הצרכים שלכם לפני שאתם ניגשים לרכוש אחד. למשל, איזה גודל שטח צריך? איך האחסון הפנימי ייראה? איזה סוג דלתות אתם מחפשים? ולא פחות חשוב: מה התקציב שלכם? הנה מאמר שיסביר את כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם ניגשים לבצע עסקה.

כלים

 

ארון בגדים אמנם משמש לאחסון, אבל הוא משמש גם כפריט שצריך להתאים בול לסגנון האישי שלכם, ולחלל שהוא יעמוד בו. ולמזלנו, הם בדרך כלל מתוכננים כך שיהיו פונקציונליים מהיסוד (טוב, תלוי איפה אתם בוחרים לרכוש).

חברה מובילה בתחום לרוב תייצר ארונות עם שטח אחסון חכם: מגירות, מדפים, מוט לתלייה, קולבים, וכו'.

להתאים את גודל ארון הבגדים לצרכים שלי ולחדר

זה די "אובייס", אנחנו כאן כדי לוודא שאתם לא עושים פאדיחה. הדבר הראשון שעליכם לוודא לפני שאתם מתאהבים בארון (ויש לא מעט ארונות שאתם יכולים להתאהב בהם) זה לוודא שהוא בגודל המתאים.

אל תפחדו לעשות שינויים וחידושים בחדר: לשנות ולהזיז רהיטים כדי לפנות מקום לאנרגיה חדשה. רק שימו לב שאתם לא רוכשים ארון שלא מסתדר עם המבנה או הפרופורציות של החלל.

תפסו סרט מדידה ומדדו את האורך והרוחב של החדר. הסתכלו על הארון שעומד עכשיו בחדר ונסו להבין אם החדש צריך להיות גדול יותר או קטן יותר. כמו כן, אל תשכחו לקחת בחשבון את צורכי האחסון. יש מצב שיש לכם מקום בחדר לארון גדול יותר אבל יש לכם עוד מקום אחסון ריק בארון הנוכחי, או להיפך.

אילו סוגי דלתות יש לארונות בגדים?

לארונות שונים יש סוגים שונים של דלתות המגיעות בצורות ובגדלים שונים. הן יכולות להיות דלתות בודדות או כפולות, או דלתות הזזה, אקורדיון ועוד. סוג הדלתות הנפוץ ביותר הוא זה שמחליק על גבי מסילה.

תוכלו למצוא ארונות בגדים עם דלת צירים, דלת הזזה, דלת הטיה, דלתות צרפתיות (נפוץ בתחום עיצוב הפנים) ועוד. דלתות צירים, למשל, משמשות בדרך כלל בארונות בגדים גדולים, שמכילים הרבה מקום אחסון. דלתות הזזה, מנגד, לרוב מותאמות בחדרים קטנים (בגלל הצורך לחסוך במקום).

כמו כן, יש לא מעט קונספטים מגניבים וחדשניים, כמו למשל ארון טלוויזיה או ארון רחף, שיכולים לתת לחדר השינה שלכם טוויסט עיצובי מגניב ומודרני. אם אתם אנשים שהעיצוב חשוב להם, מומלץ לעשות מחקר עצמאי קטן באינסטגרם או בפינטרסט לפני.

כמה עולים ארונות בגדים וממה מורכב המחיר?

ארון הוא רהיט שיכול להיות עשוי מחומרים שונים כגון עץ, פלסטיק ומתכת. בתוך כך, עלות ארון משתנה בהתאם לאיכות החומר ממנו הוא עשוי ולגודל שלו. העלות הממוצעת עבור ארון בגדים קטן נעה בין מאות שקלים בודדים, כאשר ארונות בגדים מסוימים יכולים להגיע גם לטווחי מחירים של אלפי שקלים.

אל תשכחו, תמיד יהיה כדאי להשוות מחירים ולמצוא את העסקה הנכונה לכם ולצרכים שלכם.

חשוב לציין שעלות הארון מושפעת גם מהעיצוב שלו, סוג הדלתות, איכות מוצרי הפרזול ועוד.

אצל חברה אחת תוכלו למצוא ארון פשוט בכמה מאות שקלים שלא יחזיק מעמד הרבה זמן, ואצל חברה אחרת תוכלו לרכוש ארון שישמש אתכם לאורך שנים. בסוף, הכל עניין של סדר עדיפויות. השאלה היא, האם אתם מוכנים להתפשר על האיכות תמורת מחיר נוח, והאם זה בכלל משתלם לטווח הארוך.

כמו כן, יש חברות שמציעות ארונות מעוצבים ומותאמים אישית לצרכים שלכם. או במילים אחרות, ארונות אידיאליים.