זוגות אשר מוצאם שני הוריהם או אחד מהם ממרוקו או ממדינות אחרות בהן נהוג לערוך חינה, נוהגים לערוך אף הם טקס זה לפני החתונה. מדובר על טקס מסורתי, מרשים ויפה אשר מטרתו לברך את בני הזוג לפני חתונתם ולהעניק להם מתנות שונות.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

היום, נהוג לערוך טקס חינה כאירוע שלם, אליו מוזמנים בני משפחה וחברים. במקרים מסוימים נוהג לערוך את האירוע בגן או באולם אירועים, עם זאת הרבה מאוד משפחות מעדיפות לערוך אותו באופן יותר צנוע, בין אם זה בבית ההורים של אחד מבני הזוג ובין אם זה בבית של בני הזוג עצמו. לשם כך, הם מזמינים ספקים שונים, ביניהם שירותי קייטרינג.

הזמנת שירות קייטרינג לחינה היא דבר נכון, הן מבחינה כלכלית, הן מבחינה מעשית והן לטובת הצלחת האירוע. אנחנו נציג כעת 4 סיבות מדוע משתלם ונכון להזמין שירות קייטרינג לאירוע חינה.

חסכון בזמן

אירוע חינה, כפי שאפשר להבין, נערך מספר ימים לפני החתונה. מדובר על תקופה מאוד מלחיצה וקשה, תקופה עמוסה בה צריך לעשות הרבה מאוד סידורים וארגונים. לכן, אם אנחנו יכולים להוריד מעצמנו דברים מסוימים, אז מוטב שנעשה זאת, אפילו אם זה יגבה מאיתנו מחיר כספי מסוים.

אם נחליט לשכור שירותי קייטרינג לחינה, זה יכול לחסוך לנו הרבה מאוד זמן. כך אנחנו לא נידרש להכין את האוכל בעצמנו, לחפש מקום שימכור לנו אוכל מוכן או פתרונות אחרים. אז אנחנו מפקידים בידיי חברה מקצועית את תהליך ההכנה וההגשה.

התאמה לכלל האורחים

כשאנחנו עורכים אירוע, בוודאי אירוע חינה, עלינו לקחת בחשבון שיגיעו אליו אורחים שונים שלכל אחד מהם יש ציפיות ורצונות שונות. אנחנו לא נוכל כמובן להתאים את עצמו לכל מה שהם מצפים ורוצים.

באמצעות הזמנת שירותי קייטרינג, יהיה לנו הרבה יותר קל להגיע למכנה משותף, כזה שיאפשר לנו לספק תפריט עם מזון שכל אחד ואחת מהאורחים יוכלו ליהנות ממנו. זה נכון לגבי אופי וסוג המנות וזה נכון לגבי כשרות. במקום שאנחנו נצטרך למצוא דרכים איך להתאים את עצמנו, נשאיר את זה בידיי חברה שמתמחה בכך ויכולה לייצר תפריט איכותי אך סטנדרטי שכלל האורחים שלנו ייהנו ממנו.

טעם ואיכות

לא משנה עד כמה אנחנו יודעים לבשל ועד כמה אנחנו איכותיים ומגוונים ביכולות שלנו, אזי שעלינו לשכור חברת קייטרינג בשביל שתספק תפריט ברמה הגבוהה ביותר. חברה שעוסקת בכך במשך שנים רבות ויש לה ניסיון באירועים מסוגים שונים, כולל אירועי חינה, יודעת כיצד לבנות תפריט מתאים, משתמשת בחומרי גלם ברמה הגבוהה ביותר, מכינה מנות איכותיות וטעימות, יוצרת גיוון. אנחנו יכולים להיות בטוחים שהניסיון שלנו איננו דומה לזה שלהם. לכן מוטב שנשאיר את העבודה בידיי מקצועיים.

חשוב לציין בהקשר זה נקודה נוספת, אם אנחנו מעולם לא ערכנו אירוע חינה ולא היינו שותפים בארגון של אירוע כזה, יהיה לנו הרבה יותר קשה לייצר תפריט מתאים. לעומת זאת, חברה שעוסקת בשירותי קייטרינג, בוודאי מצאה את עצמה כבר באירועים דומים ויש לה יותר ניסיון בכל מה שקשור לבניית תפריט מתאים.

נקודה אחרונה בהקשר זה, על פניו אנחנו יכולים לחשוב שהזמנת שירותי קייטרינג יכולה לעלות הרבה יותר כסף. אך אם אנחנו נצטרך לחשב עלויות של חומרי גלם שונים לצורך הכנת מנות באופן עצמאי, סביר להניח שנגלה שזה לא משתלם כלכלית. יהיה הרבה יותר נכון להזמין שירות קייטרינג מאשר להכין את המנות בעצמנו.

לא רק אוכל

בסופו של דבר, חברת קייטרינג מספקת לנו עוד שירותים מלבד הכנת מנות לאירוע. למשל, היא מספקת לנו צוות מלצרים שיסתובב בין האורחים בשלב קבלת הפנים וכן בשלב הארוחה עצמה.

אם אנחנו נבחר להכין את התפריט בעצמנו, נצטרך למצוא פתרונות לשאלה איך נגיש את האוכל לאורחים. אם אנחנו בוחרים לשכור את שירותיה של חברת קייטרינג, אזי שהיא תספק לנו את הפתרונות המתאימים.

עלינו לזכור, מעבר לעובדה שאנחנו נתקשה למצוא דרכים הגיוניות כיצד לספק לאורחים שלנו את האוכל בזמן האירוע אם לא ניעזר בצוות מלצרים לשם כך, הרי אנחנו גם עלולים למצוא את עצמנו עובדים בזמן האירוע במקום ליהנות ולחגוג. מוטב שאנחנו נשאיר זאת בידיי צוות שמיועד לכך, הוא יטפל בכל הנושא של הכנת האוכל, הגשה, סידור שולחנות, פינוי וניקיון וכל דבר אחר. בזמן שאנחנו נוכל ליהנות עם שאר האורחים.

חשוב להדגיש, אפשר למצוא הרבה מאוד חברות שמספקות שירותי קייטרינג לחינה. בסופו של דבר, הבחירה שלנו צריכה להיות על פי פרמטרים של איכות, ניסיון, מקצועיות וכמובן על פי השאלה איזה תפריט החברה יכולה לייצר עבורנו ועד כמה הוא מתאים לאירוע שלנו.

הנקודות שציינו במאמר, באות ללמוד שמוטב לנו להשקיע כסף ולשכור חברה מקצועית ולא לבצע את העבודה בעצמנו. כך אנחנו נהנה מהאירוע וכך האורחים שלנו יוכלו ליהנות ממנו.