ישנם מקצועות שברור לכולם שהם עומדים לעבור מהעולם, ולצידם יש מקצועות שנחשבים ליציבים וחשובים כך שבלעדיהם, יהיה קשה מאוד לאדם במהלך שגרת חייו. אחד המקצועות הללו, הוא סוכן ביטוח שכיום ידוע שהוא אחד הגורמים החשובים ביותר שניתקל בהם בחיינו. הסיבה לכך היא שאנחנו מבטחים את עצמנו בהמון ביטוחים, בלי באמת לדעת מה המשמעות של כל אחד מהם. קורס סוכן ביטוח יאפשר לכם להשיג מקצוע לטווח הארוך, שהביקוש לו תמיד קיים ושתמיד, אבל תמיד יש בו לאן להתפתח.

כלים
קרדיט תמונה PIXABAY
קרדיט תמונה PIXABAY

הכל על קורס סוכן ביטוח

האם קורס סוכן ביטוח באמת כל כך נדרש? התשובה היא כן, מכיוון שתמיד יש צורך בסוכני ביטוח; מבחינה כלכלית כדי לחסוך איפה שאפשר, ומבחינה כללית כדי שיהיה גב יעיל ומקצועי שמכיר את המערכת, במקרה ואנחנו זקוקים לעזרה או הגשת תביעה.

אפשר לומר שזה תחום שתמיד יש בו עבודה ועניין, ואפשרויות פיתוח כמובן, בשל העובדה שתמיד יהיה מישהו שזקוק לסוכן ביטוח. אז מה כדאי לדעת על הלימודים עצמם?

  • איך לומדים? – ישנן תוכניות לימוד שונות במוסדות שונים. ההמלצה היא לפנות למוסד לימודי שדואג להתעדכן בכל שנה מחדש, לצד התקנות החדשות שמתפרסמות באתר הרשות לניירות ערך. חשוב לציין שישנם שמעדיפים ללמוד עצמאית, אבל ביננו? עם הכוונה נכונה, אפשר להגיע למסקנות ולקבל פרטי מידע שאי אפשר להשיג בשום דרך אחרת.
  • מה מקבלים? – תלוי באופי הלימודים שבוחרים. ניתן ללמוד לימודי תואר של ממש במשך שלוש שנים, או לימודי תעודה וקורסים הנחשבים ממוקדים יותר. בכל אחת מהאופציות, נדרש לעבור את המבחנים בתום הלימודים.
  • והבחינות עצמן? – אי אפשר להפוך לסוכן ביטוח באופן רשמי בלי לעבור בחינות מטעם משרד האוצר והרשות לניירות ערך. אם לא עוברים את הבחינות הללו, לא מקבלים את הרישיון. ישנן בחינות יסוד ובחינות מקצועיות ברמות שונות, אליהן לא ניתן להתקדם לפני שעוברים את בחינות היסוד.
  • מה לגבי תעסוקה? – בסיום קורס סוכן ביטוח תהיו מוכנים הרבה יותר לצאת לשוק, כשתהיו מצוידים גם בכל הידע הדרוש והמקצועי ביותר שאפשר למצוא. הידע הזה יאפשר לכם נחיתה רכה יותר בשוק העבודה, ויכולת להתמודד עם מגוון משימות וסיטואציות שונות בעולם הביטוח. זאת, בשל הערך המוסף שמתקבל מלימודים מסודרים בליווי אנשי מקצוע בעלי ותק וניסיון בתחום.

להבין את הכסף שלך

קורס סוכן ביטוח או אפילו לימודי ייעוץ השקעות ודומיהם, כל אלו הם דרך נפלאה ללמוד להבין את הכסף שלנו, דבר שלא רבים מעזים או מעוניינים לעשות. אז, התוצאה תהיה שהם יעבדו עבור הכסף שלהם ולא להפך, כפי שצריך להיות. בואו גם אתם להיות מאלו שמעזים, שמעוניינים להבין איך תהליכים עובדים ועל הדרך להתחיל קריירה במקצוע שתמיד, אבל תמיד תהיה בו עבודה בשבילכם.