כולם מדברים על החשיבות של ארוחת הבוקר, אומרים שהיא הארוחה הכי חשובה ביום. אבל האמת היא שאסור לנו להזניח אף ארוחה. ובמיוחד כשמדובר בתפריט של ילדים. כל הורה רוצה בטובתם של הילדים שלו, ואם אנחנו רוצים שהם יגדלו להיות בריאים וחזקים, חשוב שנקפיד לבחור בפינצטה את המרכיבים שתופסים את המקום בצלחת שלהם.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

ארוחת ערב היא גם הזדמנות נפלאה לסיים את היום עם האנשים שאתם הכי אוהבים, ובדיוק בגלל זה חשוב שתדעו לעשות את זה כמו שצריך. אין ספק ששילוב בין אוכל בריא וטעים לחוויית ה"ביחד", יכול להפוך כל משפחה לשמחה. דבר אחד אנחנו יכולים להבטיח לכם: אם תגישו קציצות טונה לילדים, הם יהיו מאושרים.

מרכיבים של ארוחת ערב מנצחת

יש לא מעט חומרים שהגוף של הילדים שלכם צריך לקבל באופן שוטף על מנת שיתפקד בצורה המקסימלית ויאפשר להם להתפתח בצורה תקינה ובריאה. הנה כמה מהם:

אומגה 3- השם המפורסם של קבוצת חומצות שומן שגופנו לא יודע לייצר באופן עצמאי. אומגה 3 חיונית מאוד לתפקודה התקין של מערכת העצבים, היא מעודדת היווצרות קשרים נוירוכימיים במוח והעברת מסרים תקינה. בנוסף, היא שומרת על יציבות רמות שומנים, סוכרים וכולסטרול בדם ותורמת לבריאות הלב.

חלבונים- תורמים להתפתחות שרירי הגוף, מעודדים יצירת הורמונים, נוגדנים ואנזימים שמקדמים תהליכים גופניים. הם מהווים מקור מעולה לאנרגיה במקרי חוסר ותורמים בהרגשת תחושת שובע לאורך היום.

12B- ויטמין שעוזר ביצירת תאי דם אדומים ומסייע בשמירה על תפקודה התקין של מערכת העצבים. מחסור בוויטמן 12B יכול להוביל לעייפות פיזית, ירידה במצב הרוח, ואפילו הפרעה במערכת העצבים.

מגנזיום- מינרל חשוב שמשחק תפקיד מפתח בכמה מערכות גופניות: עצבים, עצמות, שרירים, כלי דם ולב.

ברזל- כולנו מכירים את האנמיה שגורמת לחולשה כללית, מצב רוח ירוד, חוסר תאבון, ואפילו פגיעה עצבית. מחסור שלו יוביל למצב כזה מסיבה טובה, שכן יש לברזל תפקיד חשוב ביותר בגופנו. הוא עוזר לקשור מולקולות של חמצן לתאי דם אדומים ולהובילן לכל תאי הגוף, ולכן חשוב שהילדים יצרכו אותו באופן קבוע.

סלניום- נוגד חמצון שמעכב תהליכי חמצון, דלקות, הזדקנות ועוד.

ויטמין D- עוזר בחיזוק העצם ושמירה על המערכת החיסונית.

אז איך מזינים את הגוף בכל החומרים האלה?

את כל המרכיבים האלה, הילדים שלכם יוכלו לקבל מטונה סטארקיסט. והחדשות הטובות הן שהם לא צריכים לאכול אותה ככה מקופסת שימורים (למרות שזה טעים בטירוף).

יש מגוון דרכים שבהן תוכלו לשלב את הטונה בתפריט שלהם: סלטים, פסטות, קציצות, כריכים, טוסטים. והאמת, אין מאכל שטונה לא יכולה לשדרג.

כמו שאמרנו למעלה, אין ארוחה אחת שהיא יותר חשובה מהשנייה, חשוב שהתפריט של הילדים שלכם יהיה מגוון, טעים ובריא. 3 מנות טונה בשבוע יוכלו לתת להם בוסט מעולה של חומרים מזינים.

טונה עושה את כל ההבדל בין "עוד ארוחת ערב" לבין "עוד ארוחת ערב מנצחת". ולא רק שהיא מכילה חומרים כל כך חיוניים לגופנו אלא שאתם גם לא צריכים להתפשר על הטעם.

וזאת בדיוק המטרה של סטארקיסט – להוכיח שאפשר לשלב בין טעם לבריאות.

מוזמנים לבקר באתר שלהם כדי לקבל עוד מידע מקצועי בנושא ומתכונים שווים.

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים