פתרונות אחסון יכולים להציל את העסק, וזאת לא אמירה מוגזמת. סביבת עבודה מסודרת ומאורגנת, בעיקר במחסנים בהם מאוחסנות סחורות ומוצרים רבים, היא קריטית להצלחת העסק ולמניעת טעויות. חברות שונות, ביניהן קינגסטון, ענקית פתרונות האחסון והמדפים, מציעות שירותים המתאימים לאחסנה קלה או כבדה. במאמר זה נבחן את האפשרויות העומדות בפני העסק שלכם.

כלים
קרדיט תמונה PIXABAY
קרדיט תמונה PIXABAY

מידוף מודולרי

המדפים המודולריים טרפו את הקלפים בעולם פתרונות האחסון השונים. מדובר במדפי מתכת המגיעים נטולי ברגים, וכך ניתן להתאים את גובה המדפים בהתאם לצורך האחסנה באותה נקודת זמן. מדפים מודולריים מגיעים באורכים שונים, בטווח של 92-213 ס"מ, ובגובה של עד 4.5 מטרים. ניתן לפרקם ולהרכיבם במהירות, מאפשרים ניהול אחסנה חכם ומהיר, כל אלו הופכים את המדפים המודולריים לפתרון אחסון אידיאלי. ניתן לראות היום יותר ויותר מדפי מחסן מודולריים בגלל מגוון האפשרויות שהם מציעים.

מדפים לאחסנה קלה

מדפים לאחסנה קלה הם בעצם מדפי מתכת או מדפי ברזל המיועדים לעמוד בעומסים קלים עד בינוניים, של בין 100-200 ק"ג. מדפים לאחסנה קלה משמשים בעיקר מעבדות, ארכיונים, אחסון ספרים, משרדים, תיקיות וכן הלאה. מדפים לסופרמרקטים ישמשו לאחסנה קלה אך גם לאחסנה כבדה, בעיקר לשימוש מחסני הסחורות.

מדפים לאחסנה כבדה

לצורך אחסנה כבדה, ישנן מערכות אחסון מודולריות המתאימות לאחסנת משטחים או ציוד כבד. שיטת אחסון זו מאפשרת פתרון יעיל ביותר כאשר זה נוגע לאחסון של מגוון פריטים כבדים, זאת תוך מתן גישה לכל מדף או משטח, על מנת להוציאו או להכניסו למקום, מבלי להצטרך להזיז משטחים אחרים. מערכות מידוף לעומסים כבדים, הנקראות גם מדפי כוח, מתאימות להעמסה ופריקה על ידי מלגזה או בצורה ידנית. עיקר השימוש במדפי כוח לאחסנה כבדה הם למחסנים בסדר גודל גדול, מבני תעשייה ומפעלים לחברות שמתעסקות במסחר ושינוע, חברות לוגיסטיקה וכן הלאה.

מדפים לשימוש ביתי

מדפי ברזל למחסן ומדפי מחסן מודולריים, ביניהם גם מדפים מעוצבים למחסן, נמכרים גם לשימוש המחסן הביתי שלכם. מדפי ברזל לשימוש ביתי מגיעים בדרך כלל לגובה של עד 180 ס"מ, רוחב של עד 80 ס"מ ועומק של עד 45 ס"מ. מחירם של מדפים לשימוש ביתי מגיע בדרך כלל לכמה מאות שקלים, תלוי בגודל המחסן ובצרכי האחסון השונים.

מדפים מעוצבים

מדפי אחסון מעוצבים הם מנת חלקם של רבים, המעוניינים לאחסן בעיקר בחדרי העבודה של בתיהם. מדפים מעוצבים הם באופן טבעי יקרים יותר, שכן הם משלבים חומרים כמו עץ ומתכת, מעבר למה שמדפי ברזל סטנדרטיים מציעים. מדפים מעוצבים בדרך כלל יציעו אחסון קטן יותר במחיר רב יותר, אך הם משמעותית אסתטיים יותר.

לסיכום, אין להתפשר כאשר זה נוגע לפתרונות אחסון עבור העסק או הבית. יש להבין תחילה את צרכי האחסון, ומומלץ לבחור בחברה מקצועית ומנוסה, כמו קינגסטון, המתמחים באחסון מודולרי שניתן להתאים אותו תוך כדי תנועה.

למידע נוסף: קינגסטון טכנולוגיות מדפים ופתרונות אחסון