מה זה גרנוליט?

גרנוליט זהו משטח העשוי יציקת בטון שעליו חלוקי נחל קטנות אשר דבוקות לבטון, בגלל העמידות של הגרנוליט הוא הפך למשטח מבוקש ונפוץ במיוחד בכניסות לבניינים, שבילים דקורטיביים, מבואות, חצרות בתים, בחניה ועוד.

משטחי גרנוליט הם עמידים מאוד למפגעים אבל בגלל המבנה המלא חריצים שלהם יש נטייה לגרנוליט לצבור לכלוכים עמוקים שקשה לנקותם, לכן מומצץ וראוי להזמין חברה מקצועית לניקוי גרנוליט שתחדש את המשטח ותקנה לו מראה אסתטי ויפה. 

כלים

ניקוי גרנוליט על ידי חברה מקצועית

קבלני ניקיון וחברות ניקיון רבות מציעות שירות זה אבל מעטים מהם מסוגלים לבצע את עבודת הניקיון באופן מיטבי ולחדש את המשטח, לכן כאשר אתם בוחרים חברה לשם כך צריך לוודא שהחברה מתמחה בדבר וברשותה הציוד והידע הדרושים לשם כך.

ניקוי גרנוליט מצריך מכשור מקצועי ובמידת הצורך חומרים העומדים בתקן.עבודה לא מקצועית בציוד או החומרים לניקוי הגרנוליט יכול לגרום לנזק רב למשטח כגון פגיעה בריצוף כתוצאה מזרם חזק מידי או שימוש בחומרים לא מתאימים אשר יצרו כתמים על גבי המשטח. 

לניקוי גרנוליט יש שלוש שיטות מומלצות :

ניקיון בלחץ מים גבוה- שיטת ניקיון מומלצת במיוחד לניקוי משטחי גרנוליט, זרם המים הסילוני שיוצא ממכשיר הלחץ מים מצליח לחדור לחריצים ולהסיר את כל הלכלוכים והכתמים הקשים, במקרים של כתמי שמן או שאריות בניה כגון דבק ומלט ניתן להשתמש גם בחומרים יעודיים הממיסים את הכתמים. ניקוי בקיטור- קיטור לעומת מכשיר לחץ מים רגיל משלב גם מים רותחים, העבודה עם מכשיר הקיטור מתאימה במיוחד לטיפול בלכלוכים עמוקים וכתמים קשים, מומלץ לעבוד עם מכשיר ניקוי עוצמתי של 500 בר ובשילוב מים חמים לתוצאה מושלמת וכך מייתרים את השימוש בכימיקלים וחומצות.ליטוש וחידוש גרנוליט- במקרים שבהם גם ניקוי בלחץ מים וגם קיטור לא הצליחו להסיר את הכתמים ניתן לעשות ליטוש לגרנוליט והורדת השכבה הראשונה של המשטח וחידוש הגרנוליט, שיטה זאת מבוצעת באמצעות מכשיר פוליש בעל ראש לליטוש וקירצוף הגרנוליט, ברוב המקרים השימוש יהיה במברשת קרבון. בסיום תהליך הליטוש מומלץ ליישם סילר על המשטח המקנה שכבת הגנה ואיטום. 

מה המחיר לניקוי גרנוליט

כדי לתמחר נכון ניקוי משטחי גרנוליט יש להתייחס למספר פרמטרים כגון גודל המשטח, רמת הלכלוך במשטח, מורכבות העבודה מבחינה לוגיסטית ושיטת הניקיון שבו תבוצע העבודה, כמובן שככל שהמשטח גדול יותר המחיר פייר מטר יורד, ניתן להגיד בהערכה גסה כי המחיר הממוצע לניקוי מטר מרובע של משטח גרנוליט הינו 15 ש"ח .

כדי לשמור על משטח הגרנוליט נקי ונעים לעין מומלץ להזמין שירות ניקיון מקצועי אחת לתקופה, תחזוקה שוטפת של משטח הגרנוליט שלכם תבטיח לכם מראה נקי ועמידות לאורך זמן.

יש להזמין את העבודה רק מחברה אמינה ומקצועית אשר מתמחה בתחום ועובדת עם מכשור מתקדם ואקולוגי ככל הניתן.

,במאמר נכתב על ידי חברת פרוג'ט ניקוי בלחץ מים גבוה- מומחים לניקיון וחידוש משטחי גרנוליט במחיר משתלם,