כאשר צריכים להחליף או לשפץ את המנוע, השלב הבלתי נמנע זה להחליף צילינדר. בעוד האטמים מתבלים, מיד תבחינו בעלייה של צריכת השמן, אשר מקורה בדליפה שלו. באם לא ממהרים להחליף את הצילינדר, כי אז ההוצאות בסופו של דבר יהיו הרבה יותר גבוהות בטווח הארוך. אומנם מושא המאמר הוא כמה באמת עולה להחליף צילינדר? אבל אם תמשיכו לקרוא תבינו גם לפי מה בוחרים מנעולן, ועוד...

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

לפי מה בוחרים מנעולן?

במידה והנכם תרים אחרי מנעולן מקצועי, כי אז טוב תעשו באם תסתייעו בשירות של המנעולן הטוב מכולם בעיר המגורים שלכם. מנעולן כדוגמת - מנעולן יצאת צדיק - רונן ששון שגדל ביהוד. מכיוון שרונן יתוודע לטיפול ברכוש הכי יקר שלכם, חיוני לזמן את שירותיו מבעוד מועד, כי הוא זה היחיד שיתכתב בהצלחה עם הדרישות ועם הצרכים שלכם. בחירה של מנעולן טוב תיעשה באם הוא יכול לספק לכם שירות בכל שעות היממה, שבעה ימים בשבוע, עשרים וארבע שעות, כולל שבתות וחגים. במידה ושעות העבודה של המנעולן יהיו מוגבלות, בהיעדר המפתח המתאים, פורצים עשויים לבזוז ממכם את הרכוש בכל שעות היום. חשוב למצוא מנעולן שיש לו רקורד מוכח בעשייה של מנעולנות. הדבר נובע מכך שניסיון רב מהווה אינדיקציה נהדרת לעובדה שהמנעולן שבחרתם בשירותיו רכש ידע רב בתחום המנעולים. עליית הטכנולוגיה תרמה לשינויים ניכרים בענף המנעולנות, לפיכך ניתן שלא לפתור את בעיית הנעילה ללא איש המקצוע המתאים והמנוסה. כמו כן, יש חשיבות עצומה לכך שהמנעולן יעשה שימוש בכלים הכי מתקדמים, שאם לא כן, לא תתאפשר פעולת הנעילה בדלתות מודרני. שימוש בציוד שאינו מתקדם או ישן עשוי, בסיכומו של יום, להסב נזק למנעולים שלכם, ובאופן הזה לחייב אתכם להחליף אותם שוב בחדשים, מה שילווה בתג מחיר הרבה יותר גבוה. ברם, בחירת מנעולן כמו רונן ששון, שעושה שימוש בכלים הכי עדכניים שיש כיום, כלים אפקטיביים, מהירים ומתקדמים, תעשה את מלאכתו מושלמת מן ההיבטים של חיסכון בזמן ובכסף מרובים.

כמה באמת עולה להחליף צילינדר?

המון בני אדם, שניצבים בפני התרחיש של החלפת צילינדר, שואלים את עצמם - כמה באמת עולה להחליף צילינדר? אי אפשר לזרוק באופן שרירותי מחיר לאוויר. יש כמה משתנים ופעולות שקובעים את התמחור של החלפת הצילינדר, ולהלן נציג אותם בפניכם, כדלקמן -

  • כאשר מעוניינים להחליף צילינדר נוכחי לצילינדר מולטילוק, למשל, מסוג 5MT, בעל שלוש מפתחות, כי אז המחיר הינו בין שש מאות ₪ לבין שש מאות וחמישים ₪, לרבות הצילינדר עצמו. מי מבינכם שמעוניין להיות בעל חמש מפתחות, כי אז העלות תהיה בין שש מאות וחמישים ₪ לבין שבע מאות ₪.
  • במידה ורצונכם להחליף צילינדר, אבל לא לרכוש אותו מהמנעולן, כי אז תצטרכו לשלם רק על הביקור של המנעולן, בין מאתיים ₪ לבין שלוש מאות ₪.
  • באם תרצו להחליף את הצילינדר שלכם העכשווי לצילינדר מולטילוק אינטראקטיב או לצילינדר רב בריח לוקסיס, כי אז המחיר יהיה בין ארבע מאות ₪ לבין חמש מאות ₪, כאשר המחיר של הצילינדר כבר כלול בעסקת חבילה זאת.
  • באם תרצו להחליף את הצילינדר הישן שלכם לכדי צילינדר רגיל של רב בריח, כי אז תצטרכו לשלם בין שלוש מאות ₪ לבין ארבע מאות ₪, כולל הצילינדר עצמו.

מה המחיר של התקנת מנעול כספת?

ולכל חסרי הסובלנות מבינכם, ניגש ישר למלאכה, תוך כדי בחינת הסוגיה - בלי משחקים  המחיר בהתקנת מנעול כספת.

  • מחיר התקנת מנעול דדבולט הינו בין שמונה מאות ₪ לבין תשע מאות ₪, לרבות המנעול עצמו.
  • מחיר התקנת מנעול כספת הינו בין שלוש מאות וחמישים ₪ לבין ארבע מאות ₪, בלי המנעול עצמו.
  • מחיר התקנת מנעול כספת של מולטילוק הינו בין חמש מאות וחמישים ₪ לבין שש מאות וחמישים ₪, לרבות המנעול עצמו.