אם הייתם פעם בוועד בית או שאתם נמצאים בוועד בית כעת, אתם מבינים שמדובר בכאב ראש לא קטן. לא אחת, עליכם להתמודד עם שכנים סרבניים, לקרוא לאינסטלטור כדי לתקן ליקויים או להחליט אם לגבות כסף כדי לצבוע את חדר המדרגות. העבודה של ועד הבית לוקחת לכם זמן, ואתם עושים זאת בחינם על חשבון הזמן הפרטי שלכם. היום, למרבה המזל, כבר לא חייבים להיות בוועד הבית. כי יש חברה מנוסה שעושה זאת בשבילכם.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

מדוע כדאי לבחור חברת אחזקות לבניין

חברה מקצועית לאחזקות בניין היא החברה שצריך לפנות אליה אם רוצים לנהל את הנכס. חברת אחזקה לבניינים מספקת שירותים לא רק לבנייני דירות פרטיים, אלא גם לבעלי עסקים, בייחוד כאשר מדובר בבניין גבוה עם משרדים רבים אשר דורש תחזוקה דרך קבע. פעמים רבות כדאי לעבוד עם חברה לאחזקת מבנים, שכן יש לכך יתרונות רבים. דבר ראשון, החברה חוסכת זמן יקר ומספקת לכם שקט נפשי. אתם לא צריכים לבזבז את הזמן היקר שלכם במרדף אחר דיירים סרבנים, וכל בעיה תטופל באופן מיידי.

דבר שני, אנשי המקצוע יודעים איך לטפל בדיירים שאינם רוצים לשלם כסף, הם מכירים את החוק ויודעים מה צריך לעשות במקרה שבו דייר מתחמק מתשלום פעם אחר פעם. כמו כן, אם יש ליקויים בבניין, חברת האחזקות עומדת בקשר עם אנשי המקצוע הנכונים אשר יבואו לבצע את התיקון בקלות ובמהירות. תהיה זו תקלה במערכת החשמל או סתימה של הביוב, לחברה יש את כל הקשרים הרלוונטיים עם בעלי מקצוע שונים – חשמלאים, אינסטלטורים ועוד. מעבר לכך, חברת אחזקת מבנים דואגת למראה האסתטי של הבניין. היא מזמינה גנן, צבעי ולפעמים גם מעצב פנים על מנת לעצב את חדרך המדרגות. כך שבסופו של דבר אתם מקבלים בניין לתפארת.

בחירת חברת אחזקות לבניין – אין עושים את זה נכון

עד עכשיו ראינו כמה חשוב להיעזר בשירותיה של חברת אחזקות לבניין על מנת לשמור על הבניין שלכם. אם אתם גרים בבניין דירות גדול או אם יש לכם בניין משרדים, חשוב לפנות לחברת אחזקות אמינה ואיכותית. כמ כן, כאשר מחפשים חברת אחזקות טובה, ישנם כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם:

1. איזה ניסיון יש לחברה בתחום?

אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לבדוק הוא את הניסיון של החברה בתחום. אתם רוצים לעבוד עם צוות מקצועי ואמין שיש לו ניסיון בתחום, והוא יודע לפתור תקלות בזמן אמת. עם צוות מקצועי אתם יכולים להרגיש שאתם נמצאים בידיים בטוחות. מעבר לכך, לחברה עם ניסיון יש פתרונות יצירתיים לבעיות שונות. כך שלפעמים לא תרגישו שיש בעיה. הצוות של חברת האחזקות יפתור אותה בשיא המהירות.

2. מהו המחיר שהיא מציעה עבור שירותיה?

לפני שפונים לחברה זו או אחרת, יש צורך לבדוק את המחיר הממוצע בשוק. רק אז תוכלו באמת לפנות לחברה ולבקש ממנה לשלוח לכם הצעת מחיר. אם מדובר בחברה שפועלת בשקיפות מלאה, היא תעניק לכם את הצעת המחיר המשתלמת ביותר. כמובן, תמיד יש מקום לשאלות ותוכלו לבחור מדוע נקבע מחיר זה או אחר עבור השירותים השונים. כמו כן, אם מדובר במחיר הוגן באמת, אתם תחסכו לעצמכם זמן יקר. כך שעבודתה של חברת האחזקה תהיה באמת שווה כל שקל שאתם משקיעים.

3. אילו שירותים מציעה החברה?

חשוב לבדוק את השירותים שמציעה חברת האחזקות על מנת לוודא ששירותים אלה מתאימים לכם. האם החברה עובדת עם אינסטלטורים טובים? האם היא מספקת ייעוץ משפטי? האם היא מתמחה בתחזוקה של משרדים? ומעל לכל, האם החברה מתאימה את אופי השירותים שלה לבניין שבו אתם גרים או עובדים?

4. אתם מכירים אנשים שיכולים להמליץ על החברה?

אם אין לכם ניסיון עם חברות אחזקה, תוכלו לשאול אחרים לגבי חברות מומלצות. אם אתם מכירים אנשים באופן אישי שעבדו או עובדים עם חברת אחזקות טובה, זה יכול לעזור לכם להגיע לחברה מומלצת. אבל גם אם לא, אפשר להיעזר באתרים שונים על מנת למצוא את חברת האחזקות האיכותית ביותר. פנו לרשתות חברתיות או לתגובות שמשאירים בגוגל לעסק שלי, על מנת לבחון את ההמלצות על החברות.

5. האם לחברה קיימים אישורים מיוחדים?

לפעמים נדרשות פעולות מיוחדות דוגמת עבודה בגובה על מנת לבצע תיקונים בבניינים. במקרה שבו מדובר בביצוע עבודות שיש בהן סיכון, כדאי לבדוק אם לחברה יש אישור עבודה בגובה וכן אישורים נוספים. באופן כללי, מומלץ לבחון אם לחברת האחזקות קיימים אישורי עבודה, כדי להיות בטוחים שמדובר בחברה מוכרת ואמינה.

6. האם אתם מרגישים בנוח לפנות אל הצוות של החברה?

בימינו המקצועיות אינה מספיקה כדי להעניק את השירות הטוב ביותר. אתם צריכים להרגיש בנוח לפנות לצוות של חברת האחזקה בכל רגע נתון. לפיכך, מומלץ לבדוק את אדיבות השירות של החברה, והאם הצוות שלה תמיד עונה בטון מזמין וחביב.

7. האם החברה זמינה?

ליקויים בבניין עלולים להיות בלתי צפויים, ואתם צריכים לעמוד עם היד על הדופק בכל עת. לפיכך, חשוב לפנות לחברה שזמינה 24/7, כך שגם אם תקלה כלשהי תתרחש באמצע הלילה, החברה תוכל להזמין איש מקצוע אשר יטפל בבעיה במהירות ויחזיר את השדרה למקומה.

מתחזקים את המבנה עם חברת אדן

מחפשים חברה טובה ומקצועית כדי לתחזק את הבניין שלכם? הכירו את חברת האחזקות אדן. החברה מתמחה בניהול של פרויקטים ואחזה של משרדים וגם בנייני דירות משותפים. הצוות של החברה זמין 24/7 ומספק מגוון רחב של שירותים דוגמת גביית תשלום ועד בית, ייעוץ משפטי, ניהול של חשבונות, פיקוח על הבניין ובדיקה על ידי אנשי מקצוע ועוד.