לאור מגפת הקורונה שפקדה את העולם כולו, רבים מחפשים היום מלון בארץ שבו יוכלו להתארח, כאלטרנטיבה לטיסות ולחופשות בחו"ל. איך בוחרים מלונות בארץ והיכן כדאי להתחיל לחפש? הכנו בעבורכם מדריך מצוין שיעזור לכם להגיע מוכנים.

בדקו מספר בתי מלון שונים

אחת הטעויות שכולנו עושים היא ביצוע בדיקה מהירה מאוד. כלומר במקום לבדוק מספר מלונות בארץ, אנו בודקים רק מלון אחד או לכל היותר שני מלונות שונים ולאחר מכן מקבלים החלטה.

זו כמובן עשויה להיות טעות מאחר ויש בישראל לא מעט בתי מלון נהדרים שיוכלו לספק לכם חוויה יוצאת דופן, גם במחירים זולים למדי.

על כן, נמליץ לכם להיכנס אל אתר הוטליה, בו תוכלו למצוא רשימת בתי מלון בישראל, כזאת אשר מחולקת לפי אזורים בארץ ותסייע לכם להגיע להחלטה טובה תוך בדיקה של מספר חלופות.

קבלו בהוטליה מידע מפורט על המלון

היתרון שבבדיקת בתי מלון בישראל דרך אתר הוטליה הוא שלמעשה ניתן לקבל מידע מפורט למדי על כל מלון ומלון וזה כלל לא משנה אם אתם מחפשים מלון בצפון הארץ או מלון באזור הדרום. כדאי לבדוק האם יש ג'קוזי מפנק במלון, האם יש בריכות שחייה, חמאם וסאונה וכמובן מתחם ספא אשר בו ניתן להזמין טיפולים ועיסויים.

בחירת מלון בישראל לפי המיקום

כדאי לבחור מלון בישראל אשר יהיה קרוב מאוד לנקודות חשובות כמו אטרקציות שונות, מרכזי קניות, טיילת (למשל כאשר בוחרים מלון באילת) וכמובן בקירבה אל הים. יש לקחת בחשבון שככל שמיקום המלון יהיה אטרקטיבי יותר, כך העלות עשויה להיות גבוהה יותר.

חפשו המלצות ברחבי האינטרנט

לאחר שצמצמתם את רשימת המלונות, הגיע השלב לבדוק מה אורחי המלון אומרים עליו. המלצות הן כלי נהדר שעוזר לכולנו להבין טוב יותר כיצד תעבור עלינו החופשה במלון. אומנם חשוב לזכור כי המלצות וחוות דעת הן אינדיבידואליות והן משקפות את החוויה האישית של מי שרשם אותן אך בו בעת מדובר בדרך נהדרת להבין קצת יותר על המקום.

אם לדוגמה אתם רואים מספר תגובות שליליות לגבי רמת הניקיון הירודה של המלון או לחילופין על איכות האוכל במסעדות ובלובי, כדאי לבדוק זאת היטב ואולי שווה להתעכב על התפריט ואף לדבר עם צוות המלון לפני ההגעה על מנת להפחית את החשש.

מה היתרונות של אתר המלונות הוטליה?

היתרון המרכזי הוא שמדובר באתר שמספק לכם מידע רב ומפורט אודות כל מלון ומלון וזה כולל מלונות מובילים כמו מלון בראשית, יערות הכרמל, מלון מצפה הימים, אוריינט ירושלים ועוד. לכל מלון יש עמוד מפורט המציג את כל המידע החשוב לפני הזמנת החופשה. ניתן לקרוא על המלון, לצפות בתמונות ובמקרים רבים גם בוידאו קצר וכמובן לקבל גם מידע על כתובת המלון ומספר הטלפון שלו.

מעוניינים לבקר באתר? חפשו בגוגל "הוטליה" והתחילו במציאת המלון המתאים לכם.