נראה שכל שנה כמות החידושים הטכנולוגיים רק עולה ודברים שפעם היו כלי עבודה מובנים מאליהם הופכים לחסרי שימוש. כמו שהיום כותבים וסופרים לא משתמשים במכונות כתיבה, ככה גם הקופה הרושמת הישנה נעלמה מפני השטח והוחלפה בקופה רושמת חכמה ברחביי העולם. אני מתאר לעצמי שלא היית רוצה להיכנס אל רואה החשבון שלך ולראות אותה עם חשבונייה, ככה גם לקוחות שנכנסים לעסק יצפו מבעל העסק להתנהל עם קופה חכמה. בעידן הקורונה הדבר נכון על אחת כמה וכמה, חשוב לייעל את העסק באמצעות הפתרונות הטכנולוגיים שקיימים היום בשוק.

כלים
קופה רושמת חכמה
קופה רושמת חכמה


אז מה הם היתרונות של קופה חכמה לעסק וללקוח?


בטחון - קופה רושמת חכמה תומכת בתקן EMV, טכנולוגית חיוב לכרטיסי אשראי חכמים, הטכנולוגיה מונעת הונאות. בנוסף על כך קופה רושמת חכמה גם תומכת ב-NFC, ז"א כל סוגי הארנקים הדיגיטליים. אפשרויות אלו מבטיחות שכל העסקאות יהיו קלות, נוחות ובטוחות.


שימושים – קופות חכמות הן לא רק אמצעי תשלום, הן כלי לניהול כל העסק. אפשר לנהל בהן קטלוג רישתי למספר סניפים, ניהול שעות ומכירות עובדים, בקרת מלאי וספקים. כל מאפייני העסק יהיו אצלך ביד כלל שעון נוכחות עם טביעת אצבע, ניהול מבצעים ומשלוחים, בון דיגיטלי וממשק חתימה דיגיטלית, היום קופות רושמות חכמות עושות הכול.


חידושים - הקופה פועלת על בסיס דפדפן אינטרנטי ללא צורך בחומרה ייעודית, רישיונות תוכנה או שרתים. ז"א שלא תצטרך להסתבך עם הורדה והתקנה של תוכנות, עדכונים, אישורים והרשאות. בנוסף על כך זה אומר שתמיד יש לך גישה לגרסה העדכנית ביותר שמסונכרנת עם כל מה שקורה בשוק.


בנוסף על כל אלו תוכל גם ליצור מאגר לקוחות, כלי חשוב לכל בעל עסק, בנוסף על כך תוכל גם באמצעות קופה רושמת חכמה לעבור על נתוני מכירות, צבירת נקודות, הנחות קבועות, כיבוד כרטיסי Gift Card, דיוור ב-SMS, ניהול מבצעים והטבות.


אין באמת סיבה לא לשדרג את העסק ולהצטרף לדור ההמשך של קופות רושמות, קופה רושמת חכמה מאפשרת לך בתור בעל עסק לא רק לייעל את העסק שלך אלא גם להעניק ללקוח שירות יותר טוב. מה שמבדיל בין עסקים הוא רמת השירות שהלקוח מקבל. בדרך כלל אם השירות בעסק הוא לא משהו לקוחות לא יתלוננו ופשוט יצביעו עם הרגליים. אנשים יעדיפו לשלם גם יותר במקום שבו השירות טוב על פני עסק זול עם שירות גרוע. אם אתה רוצה לשמור את שביעות רצון של לקוחות ברמה גבוהה ולשמור על הלקוחות אין ספק ששירות ברמה הוא אחד המאפיינים החשובים והקריטיים לכל עסק, במיוחד בתקופת הקורונה שאנשים מחשבים כל הוצאה.